فیلم آموزش

فیلم آموزش (تمرین های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس)(DVD)(کلید

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده CD DVD
105

علاقه مندان به این CD DVD
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات CD DVD

انتشارات کلید آموزش منتشر کرد:
سمینار تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد در کار و زندگی
(جک کنفیلد)
جك كنفیلد نویسندهی سری كتابهای سوپ جوجه برای روح میباشد. از این مجموعه تا به حال 146 عنوان به 47 زبان چاپ و بیش از صد میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. جك كنفیلد عضو انجمن سخنرانان بین المللی است. وی تا به حال در بیش از یك میلیون برنامهی رادیویی و تلویزیونی ظاهر شده كه برای مثال میتوان به برنامه مانتل، برنامهی زندهی لری كینگ، و برنامهی مخصوص خودش (راز زندگی كردن با قانون جذب) اشاره كرد. همچنین مشاورشركتهای بزرگی مانند: سونی پیكچرز، فدرال اكسپرس، مری لیچ و ... می‌باشد.
گزیدهای از متن تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس
و بهبود عملکرد در کار و زندگی
بیشتر مردم در زندگی تلاش می کنند تا نظر دیگران را جلب کرده و دوست داشتنی‌تر به نظر برسند و برای دستیابی به این هدف بسیاری از احساسات و عواطف خود را نادیده گرفته و سرکوب می‌کنند. اما واقعیت این است که برای افزایش اعتماد به نفس نیازی نیست که هیچ چیزی به شخصیت خود اضافه یا حذف کنید، بلکه باید تلاش کنید تا مواردی که جزء شخصیت واقعی شما نیست را از خود دور کرده تا خود واقعی شما آشکار شود. این نکته را هرگز فراموش نکنید که، اصلاً مهم نیست مردم در مواجهه با شما چه رفتاری از خود نشان می‌دهند یا در مورد شما چه نظری دارند، مهم اینست که شما، از رفتار آنها چه برداشتی می‌کنید.
این طرز فکر شماست که احساسات و شرایط زندگی شما را مشخص می‌کند. به یاد داشته باشید، هر تصویری که در ذهن خود پرورش دهید روی رفتار و کیفیت زندگی شما تاثیرگذار خواهد بود. به شما پیشنهاد می‌کنم در مواجهه با افراد منفی گرا و حرف‌های آزار دهنده آنها این جمله را 3 بار، با صدای بلند و یا در ذهن خود تکرار کنید: «مهم نیست که شما در مورد من چه نظری دارید، من همچنان انسان ارزشمندی هستم» این کار قدرت افکار و کلمات مثبت را برای شما آشکار کرده و معجزه افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد را برای شما نمایان خواهد کرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این CD DVD

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

عیدی