فیلم آموزشی

فیلم آموزشی (چگونه قانون جذب را در کار و زندگی خود فعال کنیم)(DVD)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده CD DVD
136

علاقه مندان به این CD DVD
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات CD DVD

انتشارات کلید آموزش منتشر کرد:
سمینار چگونه قانون جذب را در كار و زندگی خود فعال كنیم؟ (جک کنفیلد)
جك كنفیلد نویسندهی سری كتابهای سوپ جوجه برای روح میباشد. از این مجموعه تا به حال 146 عنوان به 47 زبان چاپ و بیش از صد میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.
جك كنفیلد عضو انجمن سخنرانان بین المللی است. وی تا به حال در بیش از یك میلیون برنامهی رادیویی و تلویزیونی ظاهر شده است كه برای مثال میتوان به برنامه مانتل، برنامهی زندهی لری كینگ، و برنامهی مخصوص خودش (راز زندگی كردن با قانون جذب) اشاره كرد.
همچنین مشاورشركتهای بزرگی مانند: سونی پیكچرز، فدرال اكسپرس، مری لیچ و ... می‌باشد.
گزیدهای از متن سمینار چگونه قانون جذب را در كار و زندگی خود فعال كنیم؟
چیزی كه مانع حركت و موفقیت ما میشود باورهای ماست، باید از خودتان سؤال كنید باورهای منفی ما چه هستند كه مانع پیشرفت ما میشوند؟ و به این باورهای منفی اهمیت ندهیم.
به یاد داشته باشید هر جای زمین كه باشید و هر فكری كه كنید به طور ناخواسته یك پیام به كل كائنات ارسال میكنید و در زمان مناسب به این پیامها پاسخ داده میشود در اكثر مواقع این پاسخها به صورت یك فرصت در زندگی هر یك از ما وارد میشوند.
به یاد داشته باشیم كه به هر چیزی كه فكر كنیم و به كائنات سفارش دهیم برای ما آماده میشود. با انتخاب هدف در زندگی و تمركز بر اهداف به خواستههایتان خواهید رسید. فراموش نكنید هر حادثه و اتفاق بد در زندگی ما سرشار از جنبههای مثبت خواهند بود كه معمولاً آنها را نمیبینیم.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این CD DVD

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

عیدی