فیلم آموزشی (اثر مرکب)(DVD)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده CD DVD
240

علاقه مندان به این CD DVD
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات CD DVD

انتشارات کلید آموزش منتشر کرد:
سمینار اثر مرکب (دارن هاردی)
دارن هاردی یکی از مطرح‌ترین سخنرانان در زمینه موفقیت و توسعه فردی و ناشر و سردبیر مجله پرطرفدار موفقیت (success magazine) می‌باشد. او با راه اندازی دو شبکه تلویزیونی به نام‌های شبکه مردم (TPN) و شبکه آموزش موفقیت TSTN)) بیش از هزاران ساعت برنامه تلویزیونی در زمینه موفقیت را تولید و در اختیار علاقه مندان قرار داده است.
دارن هاردی رمز موفقیت خارق‌العاده خود را به کارگیری همان اصولی می‌داند که در سمینار اثر مرکب از آنها پرده برداری می‌کند. او در در سن هجده سالگی به عنوان یک کارآفرین درآمدی صدهزار دلاری داشته و در بیست و چهارسالگی درآمد او به مبلغ بیش از یک میلیون دلار در سال رسید. دارن در سن بیست و هفت سالگی مالک شرکتی با درآمد سالانه 50 میلیون دلار بوده است. وی به عنوان پرطرفدارترین سخنران و مربی در زمینه توسعه فردی در جهان به طور پیوسته در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی شرکت کرده و تجربیات شخصی و اصول دستیابی به موفقیت را به علاقه مندان آموزش می‌دهد.
گزیدهای از متن سمینار اثر مرکب
موفقیت نتیجه تصمیم های کوچکی است که اغلب بی اهمیت به نظر می رسند
چرا از حرکت به سمت اهدافی که واقعا توانایی انجامش را دارید می ترسید ؟
اکثر مردم مشکلات گذشته خود را مثل زخم‌هایی می‌بینند که باید درمان شود، ولی مشکلات زندگی مثل تمرین‌هایی هستند که ماهیچه‌های اراده شما را تقویت کرده تا بتوانید کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهید.
کارهایی که مردم عادی از عهده انجام آن بر‌نمی‌آیند.
موقعیت حال حاضر شما، تنها بخش کوچکی از توانایی و قابلیت‌های شماست.
رسیدن به موفقیت هیچ فرمول جادویی یا مسیر میانبری ندارد، اگر فکر می‌کنید هنوز آنقدر که لیاقتش را دارید موفق نیستید به این دلیل است که به اندازه کافی تلاش نکرده‌اید.
در سمینار آموزشی اثر مرکب، روش‌هایی به شما آموزش داده می‌شود که با عمل کردن به آن، می‌توانید؛ اهدافی را تعین و محقق کنید که حتی از فکر کردن به آنها هم ترس داشته‌اید.
دارن هاردی در این سمینار فوق‌العاده به شما می‌آموزد که: چگونه تصمیم‌های کوچک و به ظاهر کم اهمیت امروز، موفقیت‌ها و شکست‌های بزرگ زندگی شما را رقم خواهد زد.
برای تحقق اهدافتان باید بی‌وقفه تلاش کنید، صبر داشته باشید و باور کنید اثر مرکب آغاز شده، در آینده یک سونامی عظیم موفقیت در انتظار شماست.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این CD DVD

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

عیدی