30بوک
کتاب عمومی
سینما و تئاتر
آموزش، نقد و نظریه
طرح پیش نویس مجموعه تلویزیونی
طرح پیش نویس مجموعه تلویزیونی

طرح پیش نویس مجموعه تلویزیونی

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
282

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب طرح پیش نویس مجموعه تلویزیونی

انتشارات تابان خرد منتشر کرد:
فیلمنامه پایه کار عملی تولید پر خرج و پر هزینه سینمایی است . طرحی است که باید با مشورت های اولیه و هماهنگی جمعی نگاشته شود کار نگارش فیلمنامه مرحله به مرحله به پیش می رود تا تگارش نهایی با مشورت ها و پیش بینی های مختلف دست اندرکاران همراه شود.
نویسنده - که غالبن ارائه دهنده ایده اولیه است با مشورت با تهیه کننده و کارگردان ایده هایی را که در مشورت همگانی به دست آمده به شکل آل به روی کاغذ می آورند.
مراحلی چون «پیش نویس» «خلاصه فصل» یا« خلاصه صحنه» مراحلی است که نویسنده فیلمنامه از طریق آنها به تدریج به شکل قطعی و مشخص فیلمنامه دست می یابد در هر مرحله دقایق و جزئیات آن مورد بازبینی قرار می گیرد و تا در مرحله تولید همه مراحل قابل پیش بینی و همراه با موفقیت باشد.
آنچه این کتاب به آن می پردازد توصیف الگوی تولید فیلمنامه به عنوان کاری است که در اروپا و آمریکا با تفاوت هایی اندک در تولید فیلم به کار گرفته می شود.
یک فیلم هرچند ایده اش بیشتر به یک داستان کوتاه می ماند ، اما مبنای یک کار گروهی است و نویسنده سینمایی با همکاری و هماهنگی دست اندرکاران تولید و با مشورت آنان فیلمنامه را به پایان می آورد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی