30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
مادرها هم نیاز به استراحت دارند
مادرها هم نیاز به استراحت دارند
تخفیف

%10

مادرها هم نیاز به استراحت دارند (رشد)

(3)

1,100,000ریال

990,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
655

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مادرها هم نیاز به استراحت دارند

انتشارات رشد منتشر کرد:
ما وقتی شروع به جمع آوری داستان های واقعی از وظایف مادری کردیم، تارنما و خبرنامه ای در اینترنت ایجاد و شروع به ارسال آن به گروه ها به نقاط دوردست کردیم تا راه حل حقیقی از متخصص های واقعی به دست آوریم. کاوش های عمیقی انجام دادیم. پرسش نامه ها و نظرسنجی های جهانی منتشر کردیم. با مادرهایی در کتابخانه ها و کتابفروشی ها، فروشگاه های بزرگ مدرسه ها و سالن های آرایشی از اوهایو تاکالیفرنیا و از ماین تا مونتانا گفت و گو کردیم.
چه معدن مادرانه ای کشف کردیم! ما پی بردیم که مادرهایی از سرتاسر امریکا، اروپا و استرالیا و سایر کشورها، همان احساس ما را دارند. این موضوع در ابتدا باعث تعجب ما شد، آیا معلم مدرسه ای در آرزیونا، وکیلی در تگزاس، یا نقاشی در فرانسه، مادرهای جدید، همه در جنگ یکسانی گرفتارند؟ همه ما مطالب بهترین چیزها برای فرزندان و خانواده های خود هستیم با وجود این اغلب در این راه خود را گم می کنیم. مادرهای شاغل و خانه دار، پیر و جوان، منظم و نامنظم همه احساس می کنند آرزوی آن ها برای رسیدن به کمال به خواب رفته است.
از لابه لای داستان های این خانم نکته بزرگی کشف کردیم: مادرها هم نیاز به استراحت دارند! ممکن است غرغرو باشند، اما فقط به یک زنگ تفریح نیاز دارند. شاید هم شادمانه با تمام قوا به پیش می تازند و فقط نیازمند یک تنفس کوتاه هستند. اغلب آن ها به سبب تلاش خیلی شدید، از پا در می آیند و برای حفظ تعادل نیاز دارند باتری هایشان را دوباره شارژ کنند. گاهی اوقات لازم است دکمه مکث آنها را فشار دهیم تا بتوانند خودشان را دوباره پیدا کنند. خلاصه مطلب این است که استراحت چیز خوبی است و کمی خود خواه بودن همیشه بد نیست.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • حدیثه مهرنیا
    • پاسخ به نظر

    خیلیکتاب خوبی بود و راجب کمال‌گرایی مادرها و دشواری هایی که تو این مسیر میکشن صحبت کرده و البته راه حل های خوبی هم داده

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی