30بوک
کتاب عمومی
هنر
رنگ آمیزی
رنگ آمیزی تصاویر ماندالا
رنگ آمیزی تصاویر ماندالا

رنگ آمیزی تصاویر ماندالا (رشد)

(18)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1674

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رنگ آمیزی تصاویر ماندالا

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:

دایره جزو ابتدایی ترین نمادهای شناخته شده بشر است که در زبان سانسکریت به آن ماندالا گفته می شود. ماندالاها در تمام مراحل رشد انسان و دوره های تاریخ بشر تجلی یافته اند، گویی در انسان کششی ذاتی به ترسیم این شکل هندسی وجود دارد. در مطالعات امروزی از زندگی انسان های اولیه، نمادهای کنده کاری شده ای روی دیوار غارها به ما معرفی می شود که نشان از کاربرد نقاشی های دایره واری دارد که ذهنمان آن ها را می پسندد.
این یافته ها، کارل یونگ را برانگیخت تا به مطالعه و بررسی نمادهای بشر در ادوار مختلف بپردازد. به اعتقاد او ماندالا نمادی عینی از کهن الگوی خود است که کشیدن و رنگ آمیزی آن ما را در مسیر خودشنسی، که به معنای کم شدن فاصله سطوح هشیار و ناهشیار روان انسان است، قرار می دهد.
بررسی پژوهش ها و مصاحبه های انجام شده با افراد، ثابت می کند که اغلب افراد بعد از رنگ آمیزی تصاویر ماندالا، آرامش و بهباشی عمیقی را تجربه می کنند. در واقع، می توان گفت که ذهن ما با کشیدن دایره آرام می شود.
استفاده از این کتاب را به همه کسانی که خواهان آرامش و سلامت روان هستند، پیشنهاد می کنیم. در واقع، کار با این کتاب به هیچ تخصصی نیاز ندارد، اما ممکن است به طرز چشم گیری آرام بخش و تقویت کننده باشد. ماندالا نه تنها موجب متمرکز شدن توجه می شود، بلکه ابراز خلاقیت مان را برای ما میسر می کند؛ چیزی که بیشتر ما در زندگی روزمره آن را به فراموشی سپرده ایم.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی