دیوان حافظ

دیوان حافظ (رشد)

(28)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
970

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دیوان حافظ

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:

از آن زمان که محمد گلندام، یار و همدس حافظ، بنا «به سوابق حقوق صحبت و لوازم عهود محبت»، جمع و تدوین اشعار این شاعر بلند آوازه ی خوش لهجه ی خوش آواز شیراز را بر عهده گرفت و از عهده عهد برون آمد تا به امروز هیچ کتابی را نمی شناسیم که پس از قرآن مجید - بلا تشبیه - این همه مورد اقبال عارف و عامی قرار بگیرد و به صورتهای گوناگون به زیور طبع آراسته گردد. در گذشته های دور، خوش نویسان - نقّاشان - مذهبان و صحّافان هنرمند دست به دست هم داده و دیوان خواجه اهل راز را به شایستگی و آراستگی هر چه تمام تر عرضه کرده اند هر چند که «حاجت مشّاطه نیست روی دلارام را».
... و اینک انتشارات جوانه رشد -از باب تیمّن و تبرّک- دیوان حافظ به کوشش دکتر ابراهیم قیصری را -که سالهاست با این متن گران مایه انس و الفت دیرینه دارد- در سلسله انتشارات خود چاپ و منتشر می کند. امید آن که این خدمت ناچیز، به حیثیت کار طبع و نشر، مقبول طبع مردم صاحب هنر شود.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ایوب محمودی
    • پاسخ به نظر

    در عرض کمتر از یک هفته از 300 به 400 رسید قیمتش

  • تصویر کاربر

    • فرشید زرینی
    • پاسخ به نظر

    خریدش رو حتما به عزیزان توصیه می کنم. دکتر ابراهیم قیصری که خودشون از حافظ پژوهان برجسته هستن، نسخه ی ارزشمندی رو اراده داده ن. در هر صفحه (که شامل یک غزل میشه) تمام تفاوت ها در نسخه های معتبر حافظ آورده شده. تمام ایبات عربی به فارسی ترجمه شدن و همینطور چندین فهرست با ترتیب های مختلف، برای سهولت در پیدا کردن غزل مورد نظر ارائه شده. طراحی جلد و صفحات هم بسیار شکیل و زیباست.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی