45 کهن الگوی شخصیت

45 کهن الگوی شخصیت

(29)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
3265

علاقه مندان به این کتاب
57

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 45 کهن الگوی شخصیت

انتشارات ساقی منتشر کرد:
گرچه همانطور که در ادامه خواهید دید مولف به قصد کمک به نویسندگان این کتاب را نوشته است اما بی تردید می توان مدعی شد این کتاب برای هر که اهل فیلم و سریال بوده و یا از قهرمانان رمان ها تاثیر گرفته جالب و خواندنی است. همینطور برای کسانی که به اسطوره ها و نقش آن ها در زندگی روزمره علاقه مند هستند کتاب بسیار جالب و خواندنی است.
مولف در پیشگفتار این کتاب آورده است: من این کتاب را برای تمام نویسندگانی که زیر بار قواعد داستان پردازی کمر خم کرده اند نوشته ام. تئوری ها و اطلاعاتی که در اینجا ارائه می شود در نظر دارد تا به نویسندگان مسیری پیشنهاد دهد ورای هزار توی خفقان آور ساختار، قالب و قواعدی که داستان پردازی را احاطه کرده است. «45 کهن الگوی شخصیت» کتابی است که به طراوت اشتیاق و بصیرتی که در قلب هر نویسنده ای وجود دارد احترام می گذارد.
قصد من از معرفی این کهن الگوها نشان دادن شخصیت های منحصر به فردی است که آماده ی کمک به شما هستند. هنگامی که ایده ی اساسی کهن الگوها را آموختید، می توانید هر کاری که دوست دارید با آنها بکنید. انها به درستی پایه و اساس و شالوده ای هستند که شخصیت ها ی شما روی آنها بنا خواهند شد. آنها به داستان های شما زندگی و انرژی خواهند افزود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • حمید بکتاش
    • پاسخ به نظر

    یک گرد آوری از الگوهای شخصیت پردازی مناسب برای افرادی که تمایل به شروع فیلمنامه نویسی دارند .حسن کتاب صرفا مجموعه بودن الگوهای شخصیت پردازی است کارکرد تحلیلی کتاب خیلی نیست چاپ سوم کتاب از کیفیت کاغذ نامناسبی برخوردار است

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی