اسرار ذهن ثروتمند

اسرار ذهن ثروتمند

(15)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1575

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
4

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اسرار ذهن ثروتمند

انتشارات نگاه نوین منتشر کرد:

هارو اِکِر یک میلیونر خود ساخته است که توانست از ورشکستگی خود را نجات دهد و در مدت زمان کوتاهی به ثروت میلیون دلاری برسد. فروش این کتاب او در سراسر به جهان بیش از 2 میلیون کپی رسیده است.
هارو اکر در این کتاب در بخش اول به طرح اولیه پول در ذهن می پردازد و بررسی می کند که هر فرد چه ذهنیتی نسبت به پول دارد و این ذهنیت را از کجا دریافت کرده است. سعی او در این بخش این است که به خواننده نشان دهد اغلب باورهایی که در مورد پول در ذهن شکل گرفته است نادرست می باشد و باید این ذهنیت را تغییر داد.
در بخش دوم کتاب اسرار ذهن ثروتمند نویسنده به پرونده های ثروت می پردازد که 17 تفاوت فکری بین افراد ثروتمند و افراد فقیر را شرح می دهد. در هر کدام از این پرونده ها موضوع مد نظر شکافته می شود و در مورد آن توضیحات کاملی ارائه می شود. در نهایت هر پرونده با عبارت های بیانی و تمرینات بسته می شود.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • جهانگیر دل افروز
    • پاسخ به نظر

    کتاب عالی است حتمابخونید

  • تصویر کاربر

    • علی موسوی
    • پاسخ به نظر

    پیشنهاد میکنم این کتاب را حتما یک بار بخوانید به نظرم از ان دست کتاب هایی است که در طول زندگی باید خوانده شود من این کتاب را از نشر نگاه نوین پیشنهاد میکنم چون برای یک انتشارات دیگر را خواندم به این زیبایی ودرستی ترجمه نشده بود در کتاب باور هایی را توضیح میدهد به نظر ان مواردی را که قبول دارید ورویشان کار کنید ضرر نمیکنید

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی