30بوک
کتاب عمومی
فلسفه
عمومی
فلسفه همه آنچه باید بدانید
فلسفه همه آنچه باید بدانید

فلسفه همه آنچه باید بدانید

(12)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1540

علاقه مندان به این کتاب
19

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فلسفه همه آنچه باید بدانید

انتشارات شوند منتشر کرد:
این کتاب از بهترین پیشنهادها برای مطالعه به افرادی هست که نه تنها از فلسفه چیزی نمی دانند بلکه ندانسته و نخوانده دل خوشی هم از فلسفه ندارند.

جولیان باگینی نویسنده معروفی است که در این کتاب قصد دارد خیلی ساده و راحت مخاطب را با فلسفه و اندیشه های فیلسوفان آشنا کند.

فلسفه چیست و چگونه می تواند آدمی را در یافتن معنای زندگی یاری کند؟ گرچه فیلسوفان زیادی کوشیده اند تا از ماهیت فلسفه ورزی و معنای زندگی پرده بردارند، اما بی گمان کتاب پیش رو از ساده ترین و موجزترین آثاری استکه در این زمینه نگاشته شده است. باگینی در این جا به خلاف بسیاری از روایت های فلسفی، ابتدا از امور ذهنی آغاز می کند و سپس آن ها را در مسائل روزمره و عینی زندگی پی می گیرد. او می خواهد به ما نشان دهد که فلسفه به زندگی پیوند خورده است.
در پایان این کتاب کم حجم ضمیمه ای به نام صد ایده آمده است که کلی پیشنهاد جالب و مفید دارد. از ده نقل قول خواندنی از فیلسوفان تا معرفی پنج فیلم فلسفی، پنج نمایشنامه فلسفی، پنج رمان ایده محور، پنج نقاشی که از فیلسوفان کشیده شده است تا معرفی ده اثر کلاسیک خواندنی و ده مغالطه ی رایج و پنج مورد از بذله ها و لطیفه های فلسفی. در ضمن خوبی پیشنهادات مطالعه برای مخاطب فارسی زبان این است که اکثر این منابع به فارسی ترجمه شده اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی