تب بشکه
تخفیف

%10

تب بشکه

(7)

1,150,000ریال

1,035,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
575

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تب بشکه

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
در جهان دیوید سداریس هیچ کس از تیغ طنزش در امان نیست. او در بیشتر آثارش زندگی‌ شخصی خودش را دستمایه داستان قرار می‌دهد و ریز‌بینی منحصر به‌فردش را با چاشنی طنز همراه می‌کند. ضمن آنکه قلم طنز و نگاه اجتماعی خاص او سبب شده تا یادداشت‌ها و داستان‌هایش همواره محبوب باشند.
نبوغ سداریس در «تب بشکه» این است که اتفاقات ساده و پیش‌پاافتاده زندگی را چنان هنرمندانه روایت می‌کند که‌ تبدیل به داستان می‌شوند و در عین حال خواننده را به خنده‌ای از ته قلب وامی‌دارد. این نویسنده آمریکایی، البته برای خنداندن مخاطب خودش را به در و دیوار نمی‌زند و روایتش را در فرمی ساده، به همراه گفت‌وگوها و تناقض‌ها و موقعیت‌هایی که به شکلی هوشمندانه طراحی‌ شده‌اند به پیش می‌برد.
این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌ کوتاه و یادداشت‌های سداریس است که در سال 1994 نوشته شد. تب بشکه به دو بخش تقسیم شده است. بخش نخست به داستان کوتاه اختصاص دارد و در بخش دوم اتوبیوگرافی او آمده است.
سداریس در «تب بشکه» رفتارهای مضحک و تمسخر‌آمیز ما را نشانه گرفته است. این کتاب مثل ملاقاتی کور با دنیای مدرن است؛ که هر اتفاقی در آن ممکن است رخ دهد.
فرانسین پروز در روزنامه «واشینگتن پست» درباره این کتاب نوشته: «این داستان‌های شگفت‌آور، زنده و نفس‌گیر، آن‌قدر سریع جلو چشمتان شکل می‌گیرد که فرصت توضیح یا مرور دوباره آنها را پیدا نمی‌کنید. سال‌ها بود که این‌همه بلندبلند نخندیده بودم.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی