تاجر دیروز تاجر امروز
تخفیف

%10

تاجر دیروز تاجر امروز

(4)

200,000ریال

180,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
174

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تاجر دیروز تاجر امروز

انتشارات کلید آموزش منتشر کرد:
در مدت فعالیت زمان حرفه ای خود در زمینه اینترنت و وب، افتخار ارائه ی خدمات متنوعی در این زمینه به صدها مشتری بزرگ و کوچک ایرانی و غیر ایرانی را داشته ام و هر جلسه کاری با مشتری برای من مانند یک کلاس درس است که آموخته ها و تجارب بسیار زیادی را برایم به ارمغان می آورد.
در تمامی جلسات و مذاکرات با مشتری همواره سوال های متعددی از من پرسیده می شود. حتی در مواردی که مشتریان مستقیم سوال نمی کنند،من مطمئن هستم که نقاط مبهم و علامت های سوال بسیار زیادی در ذهن آنان وجود دارد و بهتر است برای به دست آوردن پاسخ این سوال ها،ابتدا به آنها کمک کرده و سپس به معرفی خدمات ارائه شده توسط خود بپردازم. این اعتقاد قلبی من است که هر چه دانش مشتری در مورد خدمات ارائه شده بیشتر باشد. امکان پذیرش او بیشتر خواهد بود .به همین دلیل،تقریبا همه جلسات من با مشتری ها،مثل یک کلاس آموزشی کوتاه مدت است و سعی بر این است بیش از آنکه خدمات خود را تبلیغ کنم آگاهی بیشتری نسبت به این خدمات به مخاطبین بدهم.
کتابی که در دست دارید مجموعه ای از آموزش های پایه ای است که به صورت یک داستان دنباله دار تهیه شده است یکی از قهرمان های داستان یک تاجر کهنه کار است که بر اثر یک اتفاق که در کتاب خواهید خواند.مجبور شده پای صحبت های من بنشیند و در 50 جلسه موضوعات متعدد و متنوعی که یک تاجر در قرن بیست و یکم باید با آنها آشنا باشد را فرا گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد علیزاده
    • پاسخ به نظر

    کتاب بسیار مختصر و مفید به الزامات اولیه حضور موفق در تجارت الکترونیک پرداخته و نکات ساده هستند اما می تونید ازشون سرخط بگیرید و با جست و جوهای بیشتر و عمیق تر به مطالب بسیار خوبی دست پیدا کنید . آقای بشاش نویسنده ی کتاب یکی از افراد موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ بوده و در حال حاضر ساکن کانادا و فعال در زمینه توسعه کسب و کارهای انلاین هستند.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی