اصل پیشرفت
تخفیف

%10

اصل پیشرفت

(4)
نویسنده:

790,000ریال

711,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
706

علاقه مندان به این کتاب
15

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اصل پیشرفت

انتشارات هورمزد منتشر کرد:

ما دریافتیم زمانی‌که افراد عمیقاً به کار خود متعهد شوند، از کاری که انجام می‌دهند رضایت داشته باشند و تفکری عالی درباره همکاران، پروژه کاری، مدیر و سازمانشان داشته باشند، خلاقیت و بهره‌وری بیشتری خواهند داشت. به‌علاوه، اگر کارکنان از زندگی مثبت درون‌سازمانی لذت ببرند، به کار خود متعهدتر می‌شوند و احتمالاً همکاری و مشارکتی بهتر خواهند داشت. به بیان دیگر، مزایای روان‌شناختی محیط و نوع کار شرکت به مزایای عملکردی تبدیل می‌شوند.
ما این کتاب را برای رهبران و کسانی نوشتیم که مشتاق درک انگیزه زندگی درون‌سازمانی‌اند؛ به‌علاوه، شناسایی کارهایی که روزانه می‌توانند انجام دهند تا آن نوع انگیزه درونی را ایجاد کنند؛ انگیزه‌ای که به عملکردی خارق‌العاده منجر می‌شود، ذوق مشارکت عمیق ایجاد می‌کند و خلاقیت را تحریک می‌کند.
در کتاب اصل پیشرفت مدیرانی ضعیف خواهید دید که سبب نابودی شرکت‌شان می‌شوند. البته نه به این دلیل که «ما» فکر می‌کنیم این مدیران ناشایست و ضعیف‌ هستند، بلکه به این دلیل که مدیریت امری دشوار و درعین‌حال مهم و حیاتی است. ما کار مدیران شایسته را ارزشمند می‌دانیم و هدفمان کمک به مدیران و ارتقای آن‌ها با نشان‌دادن مشکلات پنهان است.
زمانی‌که مدیران به‌درستی کار کنند، می‌توانند سازمان را به‌ سوی موفقیت سوق دهند و زندگی کارکنان را بهبود بخشند. از طرفی، زمانی‌که مدیران به این دو هدف دست یابند، کیفیت زندگی درون‌سازمانی‌شان نیز افزایش می‌یابد؛ از سوی دیگر، فرهنگ و سازمان‌های ما در بیشتر مواقع مدیران و کارکنان آن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. در این کتاب مدیران خوبی را خواهید دید که از کلیشه‌ها فراتر رفته‌اند. چنین مدیرانی در سازمان‌هایشان کارآمد، مهم و تأثیرگذار تلقی می‌شوند؛ زیرا نیروی مثبت و قدرتمندی هستند که پشتیبان زندگی درون‌سازمانی کارمندان‌اند.
هرگاه زندگی درون‌سازمانی مطلوب باشد، شرکت هم پیشرفت می‌کند. ما دریافتیم زمانی‌که افراد عمیقاً به کار خود متعهد شوند، از کاری که انجام می‌دهند رضایت داشته باشند و تفکری عالی درباره همکاران، پروژه کاری، مدیر و سازمانشان داشته باشند، خلاقیت و بهره‌وری بیشتری خواهند داشت.
به‌علاوه، اگر کارکنان از زندگی مثبت درون‌سازمانی لذت ببرند، به کار خود متعهدتر می‌شوند و احتمالاً همکاری و مشارکتی بهتر خواهند داشت. به بیان دیگر، مزایای روان‌شناختی محیط و نوع کار شرکت به مزایای عملکردی تبدیل می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی