برزخ

(2)
نویسنده:

3,000,000ریال

2,700,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1448

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برزخ

انتشارات منوچهری منتشر کرد:

برزخ داستان جذاب و کمی دلخراش درباره گروهی از دوستان و تلاش بی پایان آنها برای تحقق شادی در زندگیشان است.
عمر، عابد، پیو سه هم اتاقی هستند که هر یک از سه کشور مختلف وارد شهر بوستون شده اند و خواه نا خواه علی رغم تمام تفاوت های فرهنگی و آداب رسومی که دارند در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
عمر: دانشجوی دکترای رشته ی علوم سیاسی است که از کشور ترکیه به آمریکا آمده است. او ناگهان وارد رابطه ی عاشقانه پیچیده و دوقطبی با دختر شکلات فروشی به نام گیل می شود. گیل دختر آمریکایی است که رازهای خودش را دارد، او احساس می کند زادگاهش را گم کرده است و به دنبال آرامشی ابدی آواره و سرگردان است.
عابد: دوستی که همواره نگران سرکشی های عمر است و علی رغم ظاهر بی تفاوتش در درون خود رازی مخوف دارد.
پیو: دانشجوی دندان پزشکی که از اشیا تیز هراس دارد. او نیز درگیر عشق دختری به نام آلکره است. دخترک حساسی که از فاش شدن رازش هراس دارد.
با گذشت زمان روابط هر یک از آنها دچار تغییرات و چالش می شود. در سراسر این رمان آونگی از دیوانگی و معقول بودن حاکم است. با این آونگ حقیقت شکافته می شود و برزخی از زندگی را برای خوانندگان نمایان می کند.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سجاد احمدی
    • پاسخ به نظر

    من این رمان رو خریدم ولی وقتی بازش کردم بخونم متوجه شدم که همین رمانو قبلا از یه انتشاراتی دیگه با اسم بهترین زمان مردن خریده بودم. این چندمین باره این اتفاق برام می افته که هزینه میکنم کتابو میخرم بعد میبینم فقط اسمشو عوض کردن و قبلا با یه اسم دیگه چاپ شده بوده. باعث تاسفه

    • تصویر کاربر

      • پاسخ به نظر

      با سلام خدمت شما نام اصلی کتاب به زبان ترکی Araf است که به معنی برزخ هست اگر نام دیگری گذاشتند احتمالا سلیقه مترجم بوده است ناشر کتاب ترکی Metis است در ویکی پدیای انگلیسی جستجو کنید هر دو نام را مشاهده خواهید کرد

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی