BECOMING شدن (جنگل)

(7)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
382

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب BECOMING شدن

انتشارات جنگل منتشر کرد:

میشل اوباما به عنوان یکی از زنان برجسته و پرنفوذ عصر معاصر امریکا ظهور کرده است. او خود را به عنوان یک حامی قوی برای زنان در ایالات متحده و سراسر جهان شناساند و دیدگاه مردم نسبت به داشتن یک زندگی پر بار، سالم با حفظ هویت و استقلال فردی را به کل دگرگون ساخت. او هرگز در این مسیر سخت عقب نکشید و هنوز نیز فعالیت‌های اجتماعی او ادامه دارد.
“I now tried out a new hypothesis: It was possible that I was more in charge of my happiness than I was allowing myself to be.”

در کتاب مهیج "شدن"، میشل اوباما خوانندگان را به دنیای خود دعوت می‌کند و تجربه‌هایی که او و زندگی‌اش را دست خوش تغییر ساخته است، به تصویر می‌کشد. از دوران کودکی خود در ساحل جنوبی شیکاگو تا واکاوی نحوه برقراری تعادل بین نقش مادری و کار، همه چیز را با روایتی جذاب به خواننده نشان می‌دهد و با صداقت و جسارت باور نکردنی، پیروزی و ناامیدی‌های خود در زندگی شغلی و خصوصی‌اش را کامل و بی‌پرده تعریف می‌کند .

کتاب Becoming داستان دگرگونی روحی و موفقیت یک زن سرسخت و پرتلاش است که علارغم تمام موانع، هویت و استقلال خود را حفظ کرده و به لقب بانوی نخست ایالات متحده دست یافته است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی