The Crimes Of Grindelwald (جنگل)

(7)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
304

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب The Crimes Of Grindelwald

انتشارات جنگل منتشر کرد:

« حیوانات شگفت انگیز و زیستگاه آنها: جنایات گریندلوالد » دومین فیلمنامه از فیلم‌های « حیوانات شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها » است که توسط نویسنده مشهور هری پاتر، « جی کی رولینگ » نوشته شده است. داستان این مجموعه در سال 1927، چند ماه پس از وقایع فیلمنامه نخست این سری و در لندن و پاریس روایت می‌شود. داستان « جنایات گریندلوالد » نقطه عطف و فصل جدیدی در این سری محسوب می‌شود که یک جهان جادوگری کم نظیر را به تصویر می‌کشد و دوباره دوست داران سری هری پاتر را به مدرسه جادوگری هاگوارتز و به دیدار پروفسور « دامبلدور » جوان می‌برد.
فیلم « جنایات گریندلوالد » توانست به فروش جهانی 653 میلیون دلار دست یابد و نامزد دریافت جایزه بهترین جلوه های ویژه و بهترین طراحی تولید در هفتاد و دومین مراسم اهدای جایزه آکادمی اسکار شود.

در این داستان، « دامبلدور » به « نیوت » ماموریت می‌دهد تا به پاریس برود و پیش از این که « گریندلوالد » بتواند « کریدنس » را قانع کند و به گروه خود و دیگر جادوگران ملحق کند، جلو این واقعه شوم را بگیرد و « کریدنس » را نزد « دامبلدور » ببرد. در این سری ماجراهای عجیبی رقم خورده و حقایق تکان دهنده بسیاری برملا می‌شود. در این بین، « کریدنس » یک بار و برای همیشه تصمیم می‌گیرد تا برای فهمیدن هویت واقعی خود، به « گریندلوالد » بپیوندد. « نیوت » و همراهانش نیز باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این رویداد و نابودی پاریس انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی