The Four Agreements چهار میثاق (جنگل)

(3)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
184

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب The Four Agreements چهار میثاق

انتشارات جنگل منتشر کرد:

کتاب « چهار میثاق » توسط « دون میگل روئیس » در سال 1997 منتشر شد. این کتاب هشت سال پی در پی در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و حدود 7.2 میلیون نسخه در ایالات متحده فروخت. کتاب « چهار میثاق » به 40 زبان ترجمه شده است. کتاب « چهار میثاق » به ترویج آزادی و رهایی از باورها و عقایدی می‌پردازد که موجب محدود و بی‌رنگ ساختن زندگی شده است.
در کتاب « چهار میثاق »، نویسنده منبع و سرچشمه اصلی محدودیت و مشکلات زندگی را بررسی کرده و دلیل اصلی نبود شادی و خوشبختی در زندگی را واکاوی می کند. این کتاب با استفاده از عقاید و باورهای تولتک، به شرح و بسط چهار میثاق یا اصول کاربردی می‌پردازد که در مدت زمان کوتاه می‌تواند موجب دگرگون ساختن زندگی، رسیدن به خوشبختی و عشق حقیقی، تثبیت آزادی فردی و رهایی از مشکلات آزار دهنده شود.

« دون میگل آنخل روئیس » (- 1952)، که بیشتر با نام مستعار « دون میگل روئیس » شناخته می‌شود، نویسنده، متفکر تولتک و شمنیسم اهل مکزیک است. آثار او متمرکز بر آموزه‌های باستانی و قدیمی به عنوان یک راه حل اساسی در جهت رسیدن به روشن‌گری و بیداری درونی تاکید دارد. آثار « روئیس » در بین اعضای جنبش تفکرات جدید بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. در سال 2018 ، او به عنوان یکی از صد چهره معنوی تاثیر گذار معاصر واتکینز معرفی شد.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی