The secret (The Magic) راز (جنگل)

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
86

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب The secret

انتشارات جنگل منتشر کرد:

« راندا برن» نیز مانند همه به دنبال کشف و شناخت خود بوده است. در کتاب « راز »، او با یک روایت ساده و شیوا قوانین حاکم بر زندگی را شرح داده و دانش کافی برای ایجاد و خلق یک زندگی مملو از شادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. او در کتاب « قدرت » که دنباله دیگری بر راز است، به کشف و بررسی قدرت درون و مثبت‌اندیشی می‌پردازد. اکنون او در یک دنباله شگفت انگیز دیگر با نام « معجزه » تمام تکه های پازل را کنار هم قرار می دهد و سفر معنوی و رسالت خود را به سرانجام می رساند.

کتاب « معجزه » در برگیرنده آموزه های معجزه آسا درباره شگرگذاری و بر گرفته از یک متن قدیمی دو هزار ساله است. شکر گذاری به این خاطر مهم است که به راحتی می تواند بسامد ارتعاشی شما را بالا ببرد و برای جذب خواسته ها به شما کمک کند. در یک سفر باور نکردنی بیست و هشت روزه، « راندا برن» به شما نشان می دهد که چگونه این آموزه ها را برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی به کار ببندید و لحظه لحظه زندگی خود را غرق شادی و خوشبختی کنید.

در این کتاب برای بیست و هشت روز تمرین شکر گذاری وجود دارد. این تمرینات طوری تنظیم شده است که می توانید از آن برای متحول کردن وضعیت سلامت، پول، شغل و روابط خود استفاده کنید. هرگز فراموش نکنید، مهم نیست چه کسی هستید، مهم نیست کجا هستید، مهم نیست شرایط فعلی شما چگونه است، کتاب « معجزه » زندگی شما را تغییر می دهد!

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی