هنر شناخت بچه ها

(9)
نویسنده:

3,250,000ریال

2,925,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1098

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هنر شناخت بچه ها

انتشارات کتاب طه منتشر کرد:
هنر شناخت بچه ها،کتابی خوش خوان برای والدین،معلمان،مربیان و همه کسانی است که به گونه ای با بچه ها در ارتباطند؛حتی خود بچه ها هم می توانند این کتاب را بخوانند.نویسندگان این کتاب در گام نخست سعی کرده اند براساس یکی از نظریه های ارزشمند روان شناسی به معرفی شانزده تیپ شخصیتی بپردازند و با ارائه داستانک هایی واقعی از کودکان،توانسته اندخصوصیت ی شخصیتی هر تیپ را به صورت ملموس بیان کنند. در گام بعدی،آنها روش های تربیتی سازگار با تیپ ویژه شخصیت هر کودک یا نوجوان را معرفی می کنند.
شناخت بهتر بچه ها،نه تنها مسئولیت فرزند پروری را مسئولیتی دلپذیر برای والدین می کند،بلکه ارج نهادن به شخصیت منحصر به فرد بچه ها،آنها را بزرگسالانی شاد،به لحاظ روانی سالم و مسئولیت پذیر بار خواهد آورد.این گونه فرزند پروری،به بچه ها عزت نفس میدهد و کام ما را از لذت ثمره مسئولیت تربیت فرزندان شیرین میکند.
ار نویسندگان هنر شناخت بچه ها-پل دی.تیگرو باربارا تیگر-کتاب های هنر شناخت مردم،شغل مناسب شما و همسر مناسب شما نیز در ایران ترجمه و منتشر شده است.این کتاب ها با تمرکز بر شناخت تیپ های شخصیتی، زمینه پذیرش افراد در روابط میان فردی و تطابق هر چه بیشتر آنها با محیط های اجتماعی،خانوادگی و شغلی را فراهم می سازند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی