Who Moved My Cheese چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد (جنگل)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
244

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب Who Moved My Cheese چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد

انتشارات جنگل منتشر کرد:

طبیعت انسان او را همیشه به سمت پیروی از اصول و آموزه‌های اشخاص بزرگ و موفق سوق می‌دهد. برای خارج شدن از هزارتوی زندگی و رفتن سمت موفقیت باید از یک برنامه مدون و اصل مناسب پیروی کرد. حال چه چیزی بهتر از اینکه این برنامه و اصولی حاصل سال‌‌ها تجربه و تحقیق یک انسان موفق باشد.

همیشه ترس‌‌های تان به بدی موقعیت و شرایطی که در آن قرار دارید، نیست. ترسی که شما در ذهن خود می‌سازید، بدتر از موقعیتی است که در واقعیت با آن روبه‌رو هستید.

اکثر مردم از روبه‌رو شدن با تغییرات در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود می‌ترسند، زیرا این‌گونه افراد با خود فکر می‌‌کنند که هیچ گونه کنترلی در مورد این تغییرات و زمان وقوع آن ندارند.

کتاب کلاسیک و جاودانه چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ با استفاده از داستان‌‌های آموزنده، ساده و برگرفته از زندگی واقعی به شما می‌آموزد که چه طور با تغییرات و دگرگونی‌های زندگی روبه‌رو شوید و در شرایط دشوار تصمیم درستی اتخاذ کنید. همچنین، شما خواهید آموخت که چطور باید برای خروج از هزارتوی مشکلات زندگی زمان و ذهن خود را مدیریت کرده و به موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود دست یابید.

دکتر اسپنسر جانسون، نویسنده پرفروش کتاب مدیر یک دقیقه‌ای، با استفاده از روایتی ساده و حکایت‌های واقعی به خوبی نشان می‌دهد که وقتی آدم مجبور باشد در جهانی زندگی کند که به سرعت در حال تغییر و دگرگونی است، آنچه که بیش از همه اهمیت می‌یابد فقط و فقط نگرش و دیدگاه ما نسبت به تغییرات است.
کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد به شما کمک خواهد کرد که تغییرات مثبت را بشناسید و آن را به درستی بپذیرید و تأثیرات آن را در زندگی شخصی و حرفه‌ای و روابط خود شاهد باشید.

و به یاد داشته باشید:
Better late than never

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی