ترجمه وقعه الطف

(4)

2,050,000ریال

1,845,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1751

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ترجمه وقعه الطف

انتشارات کتاب طه منتشر کرد:

دست یابی به روایتی معتبر و دقیق از واقعه کربلا همواره دغدغه علاقه مندان . پژوهشگران تاریخ عاشورا بوده است.کتاب ابو مخنف (متوفای 157)با نام مقتل الحسین نزدیکترین روایت از این واقعه را گزارش کرده است.محقق ارجمند استاد محمدهادی یوسفی غروی کتاب ابو مخنف را بر اساس منابع معتبر،بازسازی و احیا کرده است.این اثر با نام وقعه الطف منتشر شده و در سالیان اخیر جزو منابع اصلی واقعه عاشورا بوده است.
وقعه الطف کهن ترین گزارش مکتوب از واقعه کربلا است +و با این متاب به گزارشی تاریخی از واقعه عاشورا،بدون افزوده های متاخر دست یافته ایم.در وقعه الطف همه نقل های بازمانده از کتاب ابو مخنف گردآوری شده و میتوانیم بگوییم اکنون ساختار اصلی کتاب مقتل الحسین را در اختیار داریم.
این ترجمه با رعایت دقت و امانت ،ساختار علمی کتاب را حفظ کرده و نحقیقات مترجم ،امتیازاتی را به کتاب افزوده است.همچنین شرح حال همه ی شخصیت های مرتبط با واقعه کربلا بر اساس منابع علمی در انتهای کتاب آمده است.این کتاب حاصل سال ها پژوهش استاد محمد هادی یوسفی غروی است.ایشان که در حوزه علمیه نجف و قم به تحصیل و تحقیق مشغول بوده اند اکنون یکی از پژوهشگران به نام حوزه تاریخ اسلام به شمار می روند.وقعه الطف و دانشنامه تاریخ اسلام (موسوعه التاریخ الاسلامی)مهم ترین آثار ایشان در این حوزه است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی