ناشناخته ها (1)(وارون گاه)

(15)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1214

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ناشناخته ها

انتشارات باژ منتشر کرد:
سریال پر بیننده‌ی ساخت برادران دافر در شبکه‌ی نت‌فلیکس حالا به صورت مجموعه کمیکی ارائه شده که داستان دهشتناک بقای ویل بایرز در وارون‌گاه را تعریف می‌کند! ویل بایرز باگیر افتادن در وارون‌گاه که نمونه‌ای شوم و ترسناک از دنیای خود اوست، حسابی وحشت زده شده که البته درک پذیر است. اما وقتی می‌فهمد داخل این دنیاو نزدیک به او، چه موجودی زندگی می‌کند، وحشتش از قبل هم بیشتر می‌شود! برای دانستن سختی‌هایی که ویل طی اتفاقات فصل اول سریال ناشناخته‌ها در شبکه‌ی نت‌فلیکس کشیده، با ما همراه شوید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

کمیک ناشناخته ها (وارون گاه) 

کمیک ناشناخته ها

در 18 ژوئن سال 2018، خبری مبتنی بر همکاری چند سالۀ نشریۀ Dark Horse و شبکۀ نتفلیکس برای انتشار مجموعه‌ای کمیک بر اساس سریال چیزهای عجیب منتشر شد. فصل اول سریال تلویزیونی درام علمی- تخیلی و ترسناک آمریکایی با عنوان اصلی Stranger Things در 15 جولای سال 2016 در سراسر جهان و در شبکۀ نتفلیکس به نمایش درآمد. حالا جودی هاورز، این سریال پرطرفدار نتفلیکس از برادران دافر را به یک مجموعه کمیک هیجان‌انگیز تبدیل کرده است که در آن داستان بقای دلخراش ویل بایرز را در دنیای وارون گاه بازگو می‌کند. مجموعه کمیک ناشناخته ها با عنوان وارون گاه مناسب کودکان و نوجوانان بین 13 تا 15 سال است. جلد اول این مجموعه کمیک در سال 2018 منتشر شد. جلد دوم این کمیک با عنوان «تعقیب»، جلد سوم با عنوان «کورسوی امید» و جلد چهارم با عنوان «بازگشت» منتشر شده است

معرفی کمیک ناشناخته ها اثر جودی هاوزر 

کتاب کمیک ناشناخته ها (وارون‌ گاه) اثر جودی هاوزر با ترجمۀ محمد صالح نورانی زاده جلد اول مجموعه‌ای کمیک بر اساس سریال اصلی نتفلیکس به همین نام است. این مجموعه را Dark Horse Comics منتشر کرد و تصویرنگاری جلد اول آن برعهدۀ استفانو مارتینو بوده است. فصل اول سریال چیزهای عجیب از سال 1983 شروع می‌شود. زمانی که محققانی در آزمایشگاه هاوکینز شکافی به سمت دنیای وارون گاه باز می‌کنند، یک بُعد جایگزین که نسخه‌ای مشابۀ دنیای ما است، اما این نسخه بسیار تاریک‌تر و ترسناک‌تر از دنیای ماست و کسی نمی‌داند چه موجوداتی در این دنیا زندگی می‌کنند. یک هیولای انسان‌نما از شکافی که افراد آزمایشگاه از آن بی‌خبرند خارج می‌شود. این هیولا پسری به نام ویل بایرز و دختر نوجوانی به نام باربارا هالند را می‌رباید. مادر ویل، جویس و رئیس پلیس شهر جیم هاپر، به دنبال ویل می‌گردند. 

در همان زمان است که سروکلۀ یک دختر نوجوان به نام «یازده» پیدا می‌شود. او از آزمایشگاه هاوکینز فرار کرده و به طور اتفاقی با دوستان ویل یعنی مایک ویلر، داستین هندرسون و لوکاس سینکلر آشنا می‌شود. یازده به دوستان ویل کمک می‌کند تا او را پیدا کنند. اما هیچ‌کس نمی‌داند در این مدت چه بر ویل در دنیای وارون گاه گذشته است و چطوری زنده مانده است؟ کمیک ناشناخته ها روایتی از مبارزۀ ویل بایرز در طول رویدادهای فصل اول سریال پرطرفدار نتفلیکس است. در فصل اول سریال ما تنها شاهد حوادث و اتفاقات بیرون دنیای وارون گاه هستیم و نمی‌دانیم ویل در دنیای وارون گاه با چه چیزهایی دست و پنجه نرم می‌کند. حالا جودی هاوزر در کتاب کمیک ناشناخته ها به شرح داستان ویل در دنیای وارون گاه پرداخته است.

خلاصه داستان

وقتی ویل بایرز در دنیای وارون گاه گیر می‌افتد با نسخۀ تاریک و وحشتناک دنیای خودش روبه‌رو می‌شود و مسلماً به شدت به وحشت می‌افتد. کمی بعد متوجه می‌شود که در این دنیا تنها نیست و چیزی دیگر با او در این دنیا حضور دارد. چیزی که حالا دوستان ویل به آن دموگورگان می‌گویند.

خواندن کمیک ناشناخته ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر از تماشای سریال نتفلیکس لذت بردید حتماً عاشق این کمیک مصور و جذاب از داستان ویل بایرز در دنیای وارون گاه خواهید شد.

درباره نویسنده کتاب ناشناخته ها

کمیک ناشناخته ها

جودی هاوزر نویسندۀ کتاب‌های مصور است که برای مشارکت در پروژه‌های کمیک بسیاری مثل اونجرز، اسپایدر من و جنگ ستارگان شناخته شده است. جودی نویسندۀ اولین جلد کمیک ناشناخته ها است. او همچنین یک کمیک کوتاه با شخصیت جدیدی به نام فرانسین برای ناشناخته ها نوشت. جودی از هشت سالگی تصمیم گرفت که نویسنده شود. او رشتۀ نویسندگی خلاق را در کالج امرسون بوستون خواند و همچنین پایان نامۀ کارشناسی ارشدش را در فیلم‌نامه نویسی به پایان رساند و برندۀ بورسیۀ راد پارکر برای نمایشنامه‌نویسی شد. از سال 2006 شروع به انجام وب کمیک کرد. او خالق وب کمیک Cupcake POW بود که در سال 2010 منتشر شد.

درباره مترجم کتاب ناشناخته ها

محمد صالح نورانی زاده در شهریور سال 1372 در شیراز به دنیا آمد. تا 16 سالگی فقط کتاب‌های فانتزی می‌خواند. سپس با کتابی ترجمه نشده مواجه شد و تصمیم گرفت خودش وارد کار ترجمه شود و زبان‌های انگلیسی و فرانسوی را آموخت. مدرک کارشناسی‌اش را در رشتۀ الکترونیک گرفت و از همان موقع شروع به ترجمۀ کتاب کرد. از جمله معروف‌ترین اثر ترجمه شده‌اش می‌توان به «کتابخانۀ نیمه شب» اثر مت هیگ اشاره کرد. او بیشتر به ترجمۀ کتاب‌های فانتزی می‌پردازد و از جمله آثار ترجمه شده‌اش در ژانر فانتزی می‌توان به «کاراوال»، «مجموعه کمیک ناشناخته ها»، «ساحران باروت» و «غرب میانه» اشاره کرد.

کمیک ناشناخته ها

امتیازات

کمیک ناشناخته‌ ها از سایت آمازون امتیاز 4.8 از 5 و از سایت گودریدز امتیاز 3.6 از 5 را به دست آورده است.

تحلیل سی بوک از کتاب ناشناخته ها

خوانایی کتاب و روان بودن 
کتاب کمیک ناشناخته ها داستانی جذاب و روان دارد و شما را دوباره وارد دنیای وارون گاه ناشناخته‌ ها می‌کند. 

شرایط تهیه کتاب
می‌توانید جلد اول کمیک ناشناخته ها و همچنین مجموعۀ کامل چهار جلد کمیک ناشناخته ها را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب سیبوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • عبداله زارعی
    • پاسخ به نظر

    کمیک ناشناخته ها یا همون چیزهای عجیب اقتباسی از سریال یا داستان سریال نیست. بلکه بخشی از سریاله که به تصویر کشیده نشده. داستان ویل بایرز در دنیایه وارونه یا وارون گاست. که چطور به این دنیا کشیده شد و اتفاقاتی رو که تا لحظه ای که ال به کمکش اومد رو نشون می ده. این کمیک تمام حفره های سریال رو پر میکنه و به برخی از سوالات بیننده پاسخ میده.طرفداران سریال حتما این کمیک رو بخونن

    • تصویر کاربر

      • ترنم اولیایی
      • پاسخ به نظر

      نسبت به قیمت اش میرزه؟

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی