رفته عزیزم رفته

(23)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1546

علاقه مندان به این کتاب
31

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رفته عزیزم رفته

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
دنیس لیهان (1965)
نویسنده‌ی آمریکایی، متولد ماساچوست اولین رمانش را سال 1994 نوشت : ((یک نوشیدنی پیش از جنگ)) و دو شخصیت معروف آثارش، پاتریک کنزی و انجی جناور را در این کتاب معرفی کرد. این دو شخصیت در پنج رمان دیگر لیهان حضور دارند که ((رفته، عزیزم، رفته)) یکی از آنهاست و سال 1998 متشر شد. لیهان پس از صحبت با کودکانی که در شهر بوستون مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند، متوجه شد که شهر از کمک کردن به آن‌ها ناتوان است، و شروع به نوشتن این رمان کرد. سال 2007، بن افلک فیلمی براساس این رمان ساخت.
رمان‌های لیهان همیشه مورد توجه فیلم‌سازان مطرح هالیوود بوده و تا به امروز چندین فیلم مهم و بزرگ با اقتباس از آثار او ساخته شده‌اند که خودش در برخی از آن‌ها به عنوان فیلم‌نامه نویس همکاری داشته است. از معروف‌ترین این فیلم ها می‌توان به فیلم رودخانه‌ی مرموز به کارگردانی کلینت ایستوودو فیلم جزیره‌ی شاتر به کارگردانی مارتین اسکورسیزی اشاره کرد.
((هیچ‌کس به یاد نداشت بچه‌ی چهارساله‌ای را دیده باشد که به‌تنهایی در خیابان راه برود و یا شخص یا اشخاص مشکوکی که یک کودک و یا بسته‌ای عجیب را حمل کنند. آن‌طور که همه می‌گفتند، آماندا مک‌کریدی طوری ناپدید شده بود که گویا هرگز متولد نشده است .))
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی