ایندیزاین

(3)
نویسنده:

850,000ریال

765,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
548

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ایندیزاین

انتشارات نارک منتشر کرد:

ادوبی این‌دیزاین (Adobe InDesign) یک برنامه‌ی کامپیوتری رایج در زمینه نشر رومیزی ساخت شرکت ادوبی است. این نرم‌افزار در صنعت چاپ و صفحه‌آرایی بکار می‌رود و صورت کلی برای گردآوردن و کنار هم قراردادن نوشته و عناصر نگاره‌ای در قالب صفحات است و معمولا به صورت مستقیم برای نگارش و ویرایش متون و نیز ایجاد و تغییر فایل‌های تصویری بکار نمی‌رود. از این نرم‌افزار بیشتر در آماده‌سازی مجلات، کتابها، سررسید‌ها، برشور‌های تبلیغاتی و مانند آن‌ها استفاده می‌کنند.
ایندیزاین چه امکاناتی دارد؟
نرم افزار ایندیزاین ابزارهای ضروری برای طراحی صفحات و چارچوب بندی های مختلف متون را که برای صنعت چاپ و رسانه های دیجیتال کاربرد دارد، فراهم می کند. ایندیزاین کاربران را قادر می سازد تا به روش ساده ای صفحات حرفه ای خلق نمایند که بتوان آن ها را به شکل چاپی یا آنلاین منتشر کرد. این نرم افزار به خصوص برای اسنادی که دارای چندین صفحه است و طرح هایی که در آن ترکیبی از متن و تصاویر وجود دارد کاربرد دارد. به علاوه می توانید ویرایش و ایجاد افکت روی تصاویر را در حد بسیار ابتدایی در این نرم افزار انجام دهید و با کمک ابزارهای داخل آن وکتورهای ساده بسازید.
ایندیزاین دارای قابلیت‌های بسیاری در حروف‌نگاری و صفحه‌آرایی است که از آنها می‌توان تنظیم حروف، ایجاد سبک‌های حروف (typographic styles)، ابزار برای تنظیم دقیق قرارگیری عناصر گرافیکی، قابیلت استخراج خودکار اطلاعات از فرمت‌های متنوع و تنظیم اندازه‌های ستون‌ها، کادرها و صفحه‌بندی را نام برد. این نرم‌افزار مانند سایر نرم‌افزارهای طراحی گرافیک ساخت شرکت ادوبی، قابلیت ایجاد فایل‌های PDF را برای آسان‌سازی روند آماده‌سازی طرح‌ها برای چاپ یا پخش در اینترنت را دارا است.
کاربرد ایندیزاین در کنار نرم افزارهای دیگر
نرم افزارهای معروف شرکت ادوبی نظیر فتوشاپ، ایلاستریتو و بریج را می توان به آسانی در کنار ایندیزاین به کار برد. می توانید از فتوشاپ برای ویرایش تصاویری که قصد دارید در پروژه ایندیزاین خود قرار دهید استفاده کنید. می توانید در ایلاستریتور وکتورهایی را پیش از قرار دادن آن ها در ایندیزاین طراحی کنید و سپس در کنار محتوای متنی در ایندیزاین به کار ببرید و در نهایت با کمک نرم افزار بریج می توانید به سرعت میان ایندیزاین و منابع تصویری ارتباط برقرار نمایید.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • عماد خلیلی
    • پاسخ به نظر

    این کتاب تازه به دستم رسید. مثل بقیه کتابهای نارک رنگی نیست و متاسفانه چاپ سیاه و سفید است و حس مطالعه کمتری را به من منتقل نمی کند. نمی دانم چرا رنگی چاپ نشده؟ خیلی تو ذوقم خورد دیدم سیاه و سفیده

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی