صرفا در باب موسیقی

(7)
مترجم:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
880

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب صرفا در باب موسیقی

انتشارات آوای مکتوب منتشر کرد:

صرفا در باب موسیقی اثری جذاب و گیرا درباره اهمیت موسیقی و چگونگی الهام‌بخش بودن آن برای مشهورترین نویسنده حال حاضر کشور ژاپن است.
«موراکامی» پیش از این‌که به عنوان یک پدیده در جهان ادبیات به شهرت برسد، مالک یک کلوب جاز به نام «پیتر کت» در توکیو بوده است. با وجود این‌که او یک شنونده مشتاق و مجموعه‌دار آلبوم‌های مختلف موسیقی است و مدام در کنسرت‌ها و اپراهای کلاسیک حضور پیدا می‌کند، همیشه خود را به عنوان یک شنونده غیرحرفه‌ای موسیقی خطاب می‌کند. او خود بر این عقیده است که دهه‌ها طول کشیده تا ظرافت‌های موسیقی را درک کند و دانش فنی او از این هنر محدود است.
«هاروکی موراکامی» بیش‌تر کتاب‌هایش را به سبک سوررئال به نگارش درآورده‌ است و آثارش تاکنون به بیش از 50 زبان برگردانده شده‌اند.
این چهره ادبی که متولد 12 ژانویه 1949 است، نویسندگی را پس از پایان تحصیلات دانشگاهی و راه‌اندازی یک کلوب جاز در توکیو شروع کرد. رمان عاشقانه «جنگل نروژی» او که در سال 1987 منتشر و به اثری پرفروش تبدیل شد، او را به عنوان یک ستاره ادبی به شهرت رساند. «1Q84 » طولانی‌ترین رمان «موراکامی» است که سال 2009 در سه جلد به زبان ژاپنی چاپ شد.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهدی نمدچیان
    • پاسخ به نظر

    نویسنده ای که خود هنرمند موسیقی هم هست و تلفیق این دو یعنی این کتاب. هم بجذابیت موسیقی هم داستان

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی