ساخت امریکا

(10)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1442

علاقه مندان به این کتاب
24

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ساخت امریکا

انتشارات میلکان منتشر کرد:

این کتاب، داستانی است درباره‌ی کارآفرینی، خطرپذیری و سخت‌کوشی. روایتی است درباره‌ی این‌که کجا می‌خواهی بروی و آیا حاضری برای رسیدن به آن‌جا هر کاری لازم است، انجام بدهی. به‌علاوه، داستانی است درباره‌ی باورداشتن ایده‌هایت، حتی زمانی که دیگران آن را باور ندارند، داستانی درباره‌ی کوتاه‌نیامدن.

با قهرمانی امریکایی و اصیل از خانواده‌ای ساده در قلب امریکا آشنا شوید: سم والتون، کسی که مغازه‌ی ارزان‌فروشی‌اش در شهری پرجنب‌وجوش و معروف به کِشت پنبه را به والمارت تبدیل کرد، بزرگ‌ترین خرده‌فروشی جهان.
سم که پادشاه بی‌چون‌وچرای تجارت در اواخر قرن بیستم است، هرگز ارتباطش با مردم را از دست نداد. در این کتاب او داستان خارق‌العاده‌اش را به‌زبانی بی‌نظیر بازگو می‌کند. سم حقیقتاً متواضعانه، اما مثل همیشه مطمئن از بلندپروازی‌‌ها و دستاوردهایش، این بار تفکراتش را صمیمانه و با سبکی بی‌پرده در میان می‌گذارد.
در داستانی مملو از حکایت و «قوانین» زندگی، سم والتون الهام، شور و خوش‌بینی‌ای را در تاریخ ثبت می‌کند که او را به‌سوی به‌چنگ‌آوردن رؤیایی امریکایی سوق داد.
این داستان، روایتی استثنایی درباره‌ی مردی است که امپراتوری‌اش نه با دروغ و فریب، بلکه به‌روش قدیمی و درستِ «عرق جبین» ساخته شده است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی