تو شاهکاری دختر

(6)
نویسنده:

899,000ریال

809,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
350

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تو شاهکاری دختر

انتشارات نسل‌نواندیش منتشرکرد:
آیا پیش آمده است با خودتان فکر کنید آن‌طور که باید و شاید خوب نیستید؟ هیکل چندان جالی ندارید؟ دوست‌داشتنی نیستید؟ مادر بدی هستید؟ آیا پیش آمده با خود فکر کنید که اگر دیگران با شما بدرفتاری می‌کنند، حقتان است یا اینکه هرگز به خواسته خود نمی‌رسید؟
این‌ها همه یک مشت دروغ شاخ دارند که به شما گفته شدند و متاسفانه شما هم اجازه دادید در وجود نازنینتان رخنه کنند. باید خانه‌تکانی اساسی کنید.
جامعه، رسانه‌ها، خانواده وآدم‌های دوروبر هریک به نحوی در تزریق این باورهای اشتباه سهیم بوده‌اند: اما من رک‌تر می‌گویم که این دروغ‌ها متعلق به خود خود شیطان‌اند. باورهای دروغ درباره خودمان خطرناک‌اند وعزت نفس و قدرت عملمان را تخریب می‌کنند. شاید به ندرت چنین دروغ‌هایی به ما گفته شوند: اما بازتاب آن‌ها در مغز ما آن‌قدر بلند و مهیب است که تا ابد اثر خود را می‌گذارد. چقدر بد است که بمب‌های شیمیایی از جنس دروغ بر سر ما می‌بارد و ما حتی از وجودشان بی‌خبریم. کلید اول برای رشد و شکوفایی ما، تشخیص دروغ‌هایی است که باور کرده‌ایم. با این کار به قلب ناراحتی‌ها می‌زنیم. از آن طرف باید درک کنیم که چگونه می‌توانیم عنان زندگی خود را دست بگیریم. انجام دادن هم‌زمان این دو کار، زندگی ما را زیر و رو خواهد کرد.
فروشگاه اینترنتی30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی