30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
صورتت را بشور دخترجان

صورتت را بشور دخترجان

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
273

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب صورتت را بشور دخترجان

انتشارات باران خرد منتشرکرد :
اگر ریچل هالیس به شما می‌گوید که صورت خود را بشویید، پس فورا شیر آب را باز کنید! او مربی نیازهای هر زن است، از مادران جدید تا زنانی که مشاغل فصلی دارند.
صدای ریچل ترکیب موفقی از ندای الهام‌بخش یک مربی زندگی و بهترین (یا شاید بامزه‌ترین) دوست شماست. کتاب خودت باش دختر! صادقانه و متواضعانه نوشته شده است و هدیه‌ای برای زنانی است که قصد دارند در زندگی پیشرفت کرده و یک زندگی سالم داشته باشند.
اصولا زنان موفق زیادی سایر زنان را با گفتن اسرار خود به ادامه مسیر تشویق نمی‌کنند. اصولا فقط نقش مراقبت از سایرین را بر عهده داریم و هرگز آموزش‌های توانمندسازی را دریافت نمی‌کنیم. ریچل با لحن صمیمانه اما قاطع برایمان می‌گوید که اکنون باید دست از کارهای بیهوده برداریم و مستقیما به زندگی با ارزش خود سروسامان دهیم . کتاب ((خودت باش دختر!)) شامل دوز مناسبیاز صحبت‌های بی پرده است که شما را از لاک خود بیرون می‌کشد تا فقط به دنبال رویاهایی باشید که مدت‌هاست در ذهن داشته‌اید. این دختر را دوست بدارید!))
در اولین کتاب غیر داستانی ریچل هالیس : او را همانند یک رهبر تشویق‌کنندگان مشاهده نمی‌کنیم بلکه او را یک مربی زندگی سالم می‌بینیم. یعنی خوانندگان پس از خواندن این کتاب فقط با انگیزه نخواهند بود بلکه یک ابراز مناسب برای اجرای عملی رویاهایشان خواهند داشت. اجرای رویاها همان خواسته ریچل است، شما نیز پس از خواندن کتاب جدید او همین‌گونه خواهید بود.
فروشگاه اینترنتی30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه زهرا دهقان
    • پاسخ به نظر

    این کتاب عالی بود من واقعا لذت بردم و توصیه هاش بهم کمک کرد زندگی رو با دید بهتری نگاه کنم

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی