کسب و کار اینستاگرامی

کسب و کار اینستاگرامی

(9)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
766

علاقه مندان به این کتاب
16

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کسب و کار اینستاگرامی

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
امروزه بحث رسانه‌های اجتماعی در دنیا بحثی بسیار چالش‌برانگیز است که من از آن با عنوان «جهان موازی» یاد می‌کنم. در حقیقت، من زاکربرگ را صاحب دنیای دوم انسان‌ها می‌دانم؛ زیرا ‌ایشان صاحب رتبه اول و دوم پر‌مخاطب‌ترین شبکه‌های مجازی دنیا، یعنی فیس‌بوک و اینستاگرام، است. در این باره، کمی‌ تأمل کنید تا به اهمیت شبکه‌های اجتماعی در جامعه و به نظر من، در کسب ثروت‌های کلان پی ببرید.
نکته مهم دیگر آنکه امروزه میزان کاربران گوشی‌های هوشمند از کاربران رایانه‌ها نیز بسیار بیشتر شده است. (دقت کنید که گفتم گوشی‌های هوشمند و هرکجا گوشیِ هوشمندی باشد، شبکه‌های اجتماعی نیز از آنجا سر درمی‌آورند.)
حال نکته حائز اهمیت این است که چرا شما درصدی از این دیده‌شدن در پر‌مخاطب‌ترین ابزار جهان، یعنی گوشی‌های هوشمند، را به خود اختصاص ندهید؟ تازه، آن هم به صورت رایگان!

اینفلوئنسرها چه کسانی هستند و چه دسته بندی هایی دارند؟ | کتاب کسب و کار اینستاگرام | انتشارات هورمزد
همان‌طور که می‌دانید به‌تازگی تب ‌اینفلوئنسرها و ‌اینفلوئنسر ‌مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی داغ شده است و در ‌این حیطه، پول‌های هنگفتی جا‌به‌جا می‌شود. در ‌این بخش، به تحلیل این موضوع می‌پردازم که ‌اینفلوئنسرها چه کسانی هستند و در چه دسته‌بندی‌هایی جای می‌گیرند.
‌اینفلوئنسرهای مشهور | کتاب کسب و کار اینستاگرام | انتشارات هورمزد
برخی افراد جامعه به‌واسطه دنیای سینما، موسیقی، تلویزیون، فوتبال و… افرادی شناخته‌شده هستند و طرفداران فراوانی دارند. ‌این دسته ‌اینفلوئنسرها از لحاظ بحث مالی جزء گران‌قیمت‌ترین ‌اینفلوئنسرها هستند؛ زیرا تأثیر‌گذاری وسیعی در جامعه دارند و می‌توانند پشتوانه یک برند باشند.
‌اینفلوئنسرهای صنعتی | کتاب کسب و کار اینستاگرام | انتشارات هورمزد
این دسته از ‌اینفلوئنسرها افرادی هستند که به دلیل شغل و رده علمی‌ در صنعتی خاص مشهورند؛ مانند پروفسور سمیعی در جامعه پزشکی. ‌این قبیل افراد تأثیرگذاری فراوانی در زمینه کاری خود دارند و بهتر است محصول یا خدمتی را معرفی ‌کنند که در زمینه کاری خود آن‌ها باشد.
اینفلوئنسرهای رسانه‌ای
این دسته ‌اینفلوئنسرها افرادی هستند که در محیط رسانه تأثیرگذارند، مثل خبرنگاران. ‌این افراد در جامعه رسانه‌ای تأثیر گسترده‌ای دارند و اصولاً نوشته‌های‌ آنان در خبرگزاری‌های مختلف منتشر می‌شود و از ‌این بابت می‌توانند تأثیرگذاری وسیعی داشته باشند.‌ این دسته ‌اینفلوئنسرها از نظر مالی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند؛ ‌اما به‌طور معمول، برای ارتباط‌گرفتن با آن‌ها به روابط عمومی ‌قوی‌ای احتیاج خواهید داشت.
‌اینفلوئنسرهای تولیدکننده محتوا
این دسته از ‌اینفلوئنسرها به دلیل محتوایی که تولید می‌کنند مورد توجه هستند و این محتوا نیز معمولاً در رده سرگرمی‌ها قرار می‌گیرد. ‌این دسته افراد، به‌طور معمول، در شبکه‌های اجتماعی دنبال‌کنندگان فراوانی دارند؛ اما در اغلب اوقات، مانند سایر‌ اینفلوئنسرها در جامعه معتبر نیستند. در عوض، در بیشتر موارد، هزینه کمتری برای تبلیغات دریافت می‌کنند و از ‌این بابت مقرون‌به‌صرفه هستند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی