گند زدن بس است
تخفیف

%10

گند زدن بس است

(25)

650,000ریال

585,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2258

علاقه مندان به این کتاب
21

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گند زدن بس است

انتشارات میلکان منتشر کرد:
می‌دانید کاری را نباید انجام دهید ولی انجامش می‌دهید. می‌دانید کاری را باید بکنید ولی نمی‌کنید. بارها و بارها و بارها. چه ملالت‌بارشدن زندگی یا کارتان دلیل این وضع باشد، چه پیدانکردن شریکی درست، چه سخت‌بودن پس‌انداز یا دست‌یافتن به سلامتی موردنظرتان، فرقی نمی‌کند. مشکل‌تان هرچه باشد از خودتخریبی است، کاری که از آن خسته شده‌اید.
اگر حقیقتاً قصد دارید زندگی غیرمعمول و فوق‌العاده‌ای داشته باشید، نمی‌توانید فقط با روش‌های معمولی و پیش‌پاافتاده عمل کنید.
گندزدن بس است دست می‌گذارد روی اهرم‌ها و شاخص‌های مربوط به عمیق‌ترین سازوکارهای نیمه‌‌خودآگاهی شما، و این قدرت را به شما می‌دهد که منفی‌ترین فکرها و رفتارهای خود را تفسیر کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید همان زندگی‌ای را برای خود رقم بزنید که همیشه می‌خواستید ولی هیچ‌وقت کاملا نمی‌دانستید چطور به آن برسید.
آماده شوید که همه‌ی دانسته‌های‌تان درمورد خودتان را کاملاً تغییر دهید.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب گند زدن بس است اثر گری جان بیشاپ

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

گند زدن بس است از سایت گودریدز امتیاز 3.8 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتابِ گند زدن بس است از سایت آمازون امتیاز 4.7 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب گند زدن بس است:

کتابِ گند زدن بس است اثر گری جان بیشاپ نویسندهٔ‌ اسکاتلندی است که با کتابِ جنجالیِ «خودت را به فنا نده» به شهرت رسید. کتابِ گند زدن بس است سال 2019 منتشر شد. نویسنده در این کتاب با همان راست‌گویی و صراحت همیشگی‌اش، از نیروی خودتخریبی صحبت کرده است و به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توانید خودتخریبی را کنار بگذارید و زندگی‌تان را از خودتان پس بگیرید.

واکنش‌های جهانی به کتاب گند زدن بس است:

«با گری جان بیشاپ آشنا شوید، یک انسان رُک و راست‌گو که به راحتی شما را در کتاب گند زدن بس است مورد خطاب قرار می‌دهد و کمک‌تان می‌کنید از طوفان‌های زندگی عبور کنید.» - ساندی هرالد

چرا باید کتاب گند زدن بس است را بخوانیم؟

آیا تابه‌حال حس کرده‌اید که در چرخهٔ مخربی گیر افتاده‌اید، چرخه مخربی که شما را از رسیدن به زندگی‌ موردعلاقه‌‌تان باز می‌دارد؟ گری جان بیشاپ در کتابِ گند زدن بس است نقطه‌های مبهم زندگی را به همدیگر وصل کرده است تا به شما نشان بدهد چطور می‌توانید از چرخه‌های مخرب زندگی و خودتخریبی خلاص شوید و تغییر عمیقی در زندگی‌تان به وجود بیاورید و همچنین خود را درک کنید. اگر نمی‌توانید هیچ پولی پس‌انداز کنید، اگر مدام گرفتار روابط و آدم‌های سمی می‌شوید، اگر احساس می‌کنید مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اید و به اندازهٔ کافی باارزش نیستید، این کتاب برای شماست.

جملات درخشانی از کتاب گند زدن بس است:

«در زندگی روزمره، رفتار شما بیش‌تر مواقع از روی عادت است.
یک بار کسی از من پرسید: «چه‌چیزی در هستهٔ وجودی هر انسانی وجود دارد؟»
جواب دادم: «مزخرف.»
بعدش، از آن لحظات خیره‌شدن به کفش و به‌دنبالش سِیلی از سؤالات بی‌ربط پیش آمد تا ناراحتی ایجادشده مخفی شود. ظاهراً منتظر پاسخی بودند از نوع معنویت عصر جدید و ماورا‌ءالطبیعی دربارهٔ روح وارسته، عصارهٔ جنگل‌های کهن، یا ذرات گرد جادویی از دوردست که با ماهیتی افسونگرانه آمیخته شده است. ولی پاسخ صریح بود، و هست. من هم آدمم، همان‌طور که شما هستید، بنابراین با چیزی که از آدم‌ها می‌دانم، اگر تمام مثبت‌‌اندیشی و امید را کنار بگذارید، زیر این سطح، به‌وضوح حیوان کاملاً متفاوتی کمین کرده است؛ چیزی که اصلاً به نیروبخشی یا آن تسلی‌دهندگی‌ای نیست که همگی دوست داریم باور کنیم. برای آگاهی‌تان باید بگویم آن حیوان متفاوت مزخرفی از نوعِ گفت‌وگو است. نه این که شر یا نابکار باشد؛ بلکه بیش‌تر نزدیک است به بدگمان، محدودکننده، تکرارشونده، و درنهایت ناراضی‌کننده. چیزی که تضعیف‌کنندهٔ زندگی است. دقیق‌تر بگویم: آن را تخریب می‌کند. این کتاب کم‌حجم، درنهایت نظر من دربارهٔ کشف و تغییر این مزخرف برای شماست؛ چیزی که دائماً زندگی‌تان را تخریب می‌کند. بنابراین، اگر خسته، گیج، پرمشغله، نادیده‌گرفته‌شده، متوقف، در حال مکث، کسل، شکست‌خورده، بیش از حد مضطرب، بیش از حد تحلیلگر، بدون اعتماد‌به‌نفس، بی‌روح، طردشده، گمراه، در مسیر اشتباه، رسیده به ته خط، گیرافتاده در گذشته، نگران آینده، ناامید، ترسیده، مشکوک، بی‌گذشت، بدگمان، عصبانی و درمانده هستید، یا فقط در روزمرگی گیر افتاده‌اید، من فردی‌ام که به او نیاز دارید و این صفحات برای شما نوشته شده است.»

«این صفحات برای این است که بتوانیم به زیر این قالی برسیم تا آن سوسک‌های مخفی مربوط به احساسات را نشان دهیم و شما را آزاد کنیم. بگذاریم شما در عوضِ این‌که با وانمودکردن زندگی کنید، واقعاً‌ زندگی کنید. البته می‌توانید وضعیت عاطفی خود را با انجام فرایندی که در کتاب اولم تعریف کردم، تغییر دهید؛ ولی مخرج مشترک تمام این چیزها، زبان است. روشی که با آن کار می‌کنیم، این است: در یک زمان خاص، تنها می‌توانیم یک رفتار را داشته باشیم. نمی‌توانید در یک لحظه هم‌زمان عصبانی و عاشق باشید. تنها یکی از آن‌ها امکان‌پذیر است. نمی‌‌توانید هم بخشندگی و هم ناراحتی داشته باشید یا بی‌اعتنا و غمگین باشید. در هر لحظه‌ای از زمان، همیشه در حالت یک رفتار و تنها یک رفتار هستید. پیش از این‌که شروع کینم، چند نفری گفتند در کتاب آخرم چیزی دربارهٔ خودم نگفتم؛ پس حالا همین‌جا آن را اصلاح می‌کنم. من اسکاتلندی‌ام؛ با لهجهٔ غلیظ و علاقهٔ بسیار به دامنِ مردانهٔ اسکاتلندی و آب‌وهوای بد. عاشق توانمندکردن آدم‌ها هستم. فعالیتم در زندگی این است: چیزی را به مردم بدهم که شاید با آن بتوانند زندگی‌شان را بهتر کنند. این کار را با گفتنِ این‌که شما فوق‌العاده‌اید، روزی وضع‌تان تغییر خواهد کرد، هر چیزی دلیلی دارد، یا هر نوعِ دیگری از حقه‌های مدرن یا معنویت عصر جدید که عده‌ای از مردم به کار گرفته‌اند، انجام نمی‌دهم. آن را مستقیم به شما می‌گویم، درست در صورت‌تان: شما خودِ مشکل و راه‌حل هستید!»

«توصیهٔ کوچکی به شما می‌کنم. گاهی ممکن است بخواهید دررابطه با چگونگیِ درگیری‌تان با این کتاب، آگاهی پیدا کنید. آن را با چگونگی عملکردتان بسنجید. توصیه می‌کنم این فرایند را به بخش‌هایی تقسیم کنید تا برای هضم چیزی که به شما پیشنهاد می‌کنم، به خودتان وقتی بدهید: یادداشت بردارید، زیر چیزی که نیاز دارید خط بکشید، و گاهی به خودتان فرصت نفس‌کشیدن بدهید. بالاخره داریم گرایش‌تان به خودتخریبی را بررسی می‌کنیم. قرار نیست در این صفحات درخصوص موضوعات وسیع و لذت‌بخشِ آرزوهای قلبی‌تان خوش‌گذرانی کنیم. کاری که می‌کنیم، بیش‌تر شبیه به این است: زحمتِ پیداکردن راه‌مان از میان دهه‌ها تلاشِ ناخواستهٔ شما، نبود کامیابی، و تخریب دائمی‌تان بر ضد همهٔ چیزهای خوب در زندگی‌تان! احتمال دارد چنین چیزی برای‌تان آسان نباشد. بعضی ممکن است موضوعاتِ این صفحات را به‌چشم تعداد زیادی خبر بد ببینند. آه خب. خبری از اسب تک‌شاخ یا حالتِ رضایتمندی، یا، به درَک، حتی به‌ویژه گوشی برای همدردی نیست. زمان و مکانی برای همهٔ این‌ها وجود دارد. این‌جا زمان و مکان این چیزها نیست، همین.»

در کتاب گند زدن بس است چه می‌خوانیم؟

این سبک ساده و رک‌گویی گری جان بیشاپ بود که کتابِ اول او را به شهرت رساند. او در کتابِ گند زدن بس است دوباره به سراغ همان رک‌گویی همیشگی خود رفته و به‌طرز ماهرانه‌ای شما را با مشکلات واقعی زندگی‌تان آشنا می‌کند. او به شما توضیح می‌دهد که چگونه چرخه‌های مخرب و خودتخریبی شما را به مسیری اشتباه می‌اندازند و سپس به شما می‌گوید چطور ممکن است با افراد اشتباهی یا از راه‌های اشتباهی زندگی خود را به گند بکشید! او به شما یاد می‌دهد چطور افکار و رفتارهای منفی خود را به چالش بکشید و کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی روبه‌رو شوید. او نشان می‌دهد چطور از دست الگوهای تکراری زندگی رها شوید و به زندگی‌ای برسید که همیشه می‌خواستید داشته باشید. بیشاپ با تجزیه و تحلیل چرایی رفتارهای اشتباه‌تان، نشان می‌دهد که چطور می‌توانید خود را از چرخه‌های اشتباه و مخرب بیرون بکشید و دست از به گند کشیدن زندگی‌تان بردارید.

فهرست مطالب کتاب گند زدن بس است

• فصل اول: مشکل از این‌جاست
• فصل دوم: زندگی تخریبی
• فصل سوم: پرسش
• فصل چهارم: اسفنج کوچک سحرآمیز
• فصل پنجم: تاج‌وتخت پرت‌شدگان
• فصل ششم: مسلم‌دانستن حقیقت
• فصل هفتم: سه عامل تخریبگر
• فصل هشتم: شما
• فصل نهم: آن‌ها
• فصل دهم: زندگی
• فصل یازدهم: نوک نیزه
• فصل دوازدهم: تغییر مسیر به‌منظور خروج از مخمصه
• فصل سیزدهم: بالاخره می‌توانید از انجام آن کارها دست بردارید! واقعاً می‌گویم!
• یادداشت‌ها

اگر از خواندن کتاب گند زدن بس است لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• خودت را به فنا نده معروف‌ترین و پرفروش‌ترین اثر گری جان بیشاپ است که زندگی میلیون‌ها انسان را تحت‌تأثیر قرار داد. او در این کتاب در واقع مانند سیلی دنیا به شما می‌ماند و بیشاپ به شما نشان می‌دهد که چطور به بهترین نحو زندگی کنید و از دست خودگویی‌های منفی و فشار روحی آزاد شوید.

• انجامش بده  اثر دیگری از گری جان بیشاپ، نویسندهٔ مشهور آمریکایی است. او این کتاب را بر اساس درس‌های متحول‌کنندهٔ دیگر کتاب‌هایش نوشته است. او که با راهنمایی‌هایش زندگی میلیون‌ها انسان را تغییر داده است، با مطالب و نکات جدید خود در این کتاب به شما نشان می‌دهد چطور از مشکلات زندگی‌تان سردربیاورید و آن‌ها را رفع کنید.

• رابطه‌ات را به فنا نده کتابی در جهت بهبود رابطه و اوضاع عاطفی از گری جان بیشاپ نویسندهٔ آمریکایی است. او در این کتاب سعی کرده است با همان رک‌گویی و صراحت به شما بگوید که چه کارهایی رابطه‌تان را تخریب خواهد کرد و به شما نشان می‌دهد چطور رابطه‌ای متعادل و عاشقانه داشته باشید.

دربارۀ گری جان بیشاپ: نویسندهٔ آمریکایی

گند زدن بس است

گری جان بیشاپ در گلاسکوی اسکاتلند به دنیا آمد و در سال 1997 به ایالات متحده نقل‌مکان کرد. او یک متخصص برجستۀ توسعۀ شخصیت و نویسندۀ پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز با نام «خودت را به فنا نده» است. گری زمانی مدیر ارشد یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های توسعۀ شخصی و حرفه‌ای در جهان بوده است. او نوعی پیام را از طریق کتاب‌هایش به مردم رساند تا آن‌ها متوجۀ مشکلات اصلی زندگی‌شان که بیشتر به رفتارها و باورهایشان برمی‌گردد و محدودشان کرده است بشوند. گری جان بیشاپ به طور مستمر در رسانه‌های اجتماعی مختلف فعال است و مردم را به سمت داشتن زندگی بهتر هدایت می‌کند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • منا مختاری
    • 0

    منفی ترین فکرها و رفتارهای خود را تفسیر کنید. حالا می دانید چطور به همان زندگی برسید که همیشه می خواستید ولی هیچ وقت کاملا نمی دانستید چطور به آن برسید.

عیدی