کلاغ سرخ
تخفیف

%20

کلاغ سرخ (پرتقال)

(14)

1,380,000ریال

1,104,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
710

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کلاغ سرخ

انتشارات پرتقال منتشر کرد:
بعد از این‌که نزدیک بود کَسیدی در آب غرق بشود، قادر شد پرده‌ای را که بین دنیای زندگان و مردگان کشیده شده، کنار بزند و به دنیای ارواح قدم بگذارد. حالا حتی بهترین دوستش هم یک شبح است. پس از همین‌حالا همه‌چیز عجیب‌و‌غریب است. اما قرار است از این هم عجیب‌تر بشود.
وقتی پدر و مادر کَس تصمیم می‌گیرند یک برنامه‌ی تلویزیونی درباره‌ی مهم‌ترین مکان‌های شبح‌زده‌در دنیا اجرا کنند، همه‌ی اعضای خانواده راهی ادینبرو در اسکاتلند می‌شوند. آن‌جا اشباح در همه‌ی قبرستان‌ها، قلعه‌ها و راه‌های مخفی پرسه می‌زنند. وقتی کَس، دختری را می‌بیند که استعدادی درست شبیه خودش دارد، متوجه می­شود هنوز باید خیلی چیز‌ها درباره‌ی پرده­ی حایل میان دنیای زندگان و مردگان و البته درباره‌ی خودش بیاموزد! اما شهر اشباح از آن‌چه کَس قادر به تصورش بوده، خطرناک‌تر است. وقتی او به همراه دوستش جیکوب برای فیلمبرداری به زندان جنگی قدیمی می‌روند، یک‌دفعه متوجه می‌شود که جیکوب غیبش زده. او برای پیدا کردن دوستش به آن طرف پوشش می‌رود و می‌بیند جیکوب توسط ارواحی زندانی شده است. همین­که کَسیدی می­خواهد او را نجات دهد، کلاغ قرمزپوش پیدا می‌شود و دست در سینه­ی کسیدی می‌اندازد و نور حیات را از قلبش بیرون می‌آورد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک .

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد جواد وطنی
    • پاسخ به نظر

    اصلا خوشم نیومد برعکس چیزی که فکر میکردم خیلی کسل کننده بود

  • تصویر کاربر

    • زهرا سیفی
    • پاسخ به نظر

    بعد از اینکه کسیدی توسط یک روح نجات می یابد میتواند پرده را کنار بزند و وارد جهان ارواح شود اما نمیداند که ماموریتی بر عهده اوست......!

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی