تابستان دلپذیر

(0)

1,580,000ریال

1,422,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
199

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تابستان دلپذیر

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
کورینا بومان، نویسنده آلمانی در سال 1999 اولین داستان کوتاهش را نوشت و تا سال 2003 بهعنوان دستیار دندانپزشک کار کرد ولی پس از آن نویسندگی را به‌عنوان شغلش برگزید. در سال2008 اولین رمان تخیلی-تاریخی‌اش را با نام «جاسوس‌ها» نوشت که قهرمان اصلی آن یک زن بود. از دیگر آثار او می‌توان به «قایق بادبانی»، «جزیره پروانه‌ها»، «باغ مهتابی»، «شکوفه زمستانی» و«قلب طوفانی» اشاره کرد.
ویبکه دانشجویی است که دلش می‌خواهد بعد از زمستانی طولانی و خسته‌کننده از شهر بیرون برود. او در رابطه عشقی‌اش شکست خورده و به همین دلیل امتحانش را خراب کرده است. از طرف دیگربرای تعطیلاتش هم پولی ندارد و تازه بهترین دوستش هم چند روزی به‌تنهایی به تعطیلات رفته است.
ویبکه جایگزین معجزه‌‌آسایی پیدا می‌کند: او تصمیم می‌گیرد به ملاقات خاله لاریسا به موریتس برود. لاریسا زندی هنرمند است و افتخار می‌کند که با تلاش در مزرعه تمشک برای خودش زندگی‌ای تازهدست و پا کرده است. این دو زن در عین اینکه کاملا با هم فرق دارند، از جهاتی شبیه هم هستند.
در طول تابستان در منطقه دریاچه‌ای مکلنبور، لاتریسا با میشاییل نقاش آشنا می‌شود. آرزویبزرگ این زن تنهای مستقل برآورده می‌شود؛ اما هنوز شک دارد که می‌تواند به او اعتماد کند یا نه. حرف زدن با ویبکه هم برایش خوب است، هم برایش خوب نیست؛ ویبکه به لاریسا قوت قلب می‌دهد؛اما لاریسا خیلی وقت است که اعتماد به خانواده‌اش را از دست داده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی