30بوک
کتاب عمومی
اقتصادی
عمومی
مارکس سرمایه و جنون خرد اقتصادی
مارکس سرمایه و جنون خرد اقتصادی

مارکس سرمایه و جنون خرد اقتصادی

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
667

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مارکس سرمایه و جنون خرد اقتصادی

انتشارات آشیان منتشر کرد:
کتاب مارکس، سرمایه و جنون خرد اقتصادی ، اهمیت سرمایه مارکس برای دوره معاصر را توضیح می دهد. سرمایه یکی از مهم ترین متون عصر مدرن است. سه مجلد این کتاب که طی سال های 1867 و 1883 منتشر شدند ، سرنوشت کشورها، سیاست و مردم را در سراسر جهان تغییر دادند و پژواک آن تا به امروز ادامه دارد .
هاروی در این جا بر استدلال های کلیدی این کتاب فاخر انگشت می گذارد. او به زبانی روشن و مجمل ، معماری سرمایه را به زبان مارکس تشریح می کند. هاروی تاثیر تحولات فن شناختی، اقتصادی ، صنعتی طی 150 سال گذشته را بر تحلیل مارکس بررسی می کند و نشان می دهد کاربست آن باید با چه تعدیل هایی همراه شود .
سه گانه مارکس در مجلد 1، گردش سرمایه را بررسی می کند : کار ، چگونه به ارزش سرمایه می افزاید ، فاریندی که او آن را ارزش افزایی خواند ،
مجلد 2، به تحقیق این ارزش از راه فروش آن و تبدیلش به پول و اعتبار اختصاص دارد ؛ مجلد 3 به این نکته می پردازد که در فرایند توزیع چه اتفاقی برای ارزش می افتد.
این سه مجلد محتوی اندیشه مارکس درباره عملکرد و تاریخ سرمایه و سرمایه داری است .
هاروی دریافت های عمیق و قدرت عظیم تحلیلی در سرمایه را تبیین می کند و توضیح می دهد ، و نشان می دهد چگونه این قدرت می تواند بدون مصالحه بر سر عمق و معنایش ، به طیف عظیمی از خوانندگان برای عمل در سپهر سیاسی و اجتماعی کمک کند .
به زودی کتاب های جهان وطنی و جغرافیای آزادی و افراد چگونه رفتار می کنند ، پدیده ها چگونه روی می دهند ، از هاروی به قلم همین مترجم منتشر خواهد شد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی