یاران یار

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
157

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یاران یار

انتشارات ابراهیم هادی منتشر کرد:
اعتقاد امام زمان (عج) و این که آن حضرت با حضور خود در دنیا پر از عدل و داد می کند، یک مسئله حرکت و یک عامل نشاط برای ملت و تمام کسانی است که به این مسئله اعتقاد دارند.
اگر دنیا را خورشیدی روشن خواهد کرد ، به این معنا نیست که تا آمدن آن خورشید نورانی در تاریکی بشینیم. قانع نشدن به وضع موجود و تلاش فزاینده و مستمر در انجام اعمال نیک و خیر یک بعد انتظار است و امید به آینده ای روشن که در آن سراسر زندگی بشر را تفکر الهی فرا خواهد گرفت ، بعد دیگر انتظار است. انتظار ظهور مهدی موعود (عج) بخش عظیمی از اعتقادات ماست ، حقیقت (انتظار) به صورتی برجسته ، درخشان و پر امید در محیط زندگی ملت عزیز ما و شیعیان جهان وجود دارد.
انتظار و امید ، به انسان جرات اقدام و حرکت و نیرو می بخشند. انتظار فرج و اعتقاد به مهدویت علاوه بر ابعاد منطقی ، فکری و استدلالی بسیار بارز آن ، دارای جنبه های عاطفی ، معنوی و ایمانی عمیق و بسیار مهمی است. منطقی، فکری و استدلالی بسیار بارز آن ، دارای جنبه های عاطفی ، معنوی و ایمانی عمیق و بسیار مهمی است. شیعیان و پیروان آن حضرت باید کسب آمادگی معنوی ، روحی و ایمانی را جز وظایف خود بدانند.
منتظران صاحب الزمان (عج) به منور شدن چشم انداز زندگی بشر و پایان دوران ظلم و تجاوز ، امیدوارند و جنایت سردمداران استکبار جهانی نمی تواند ، چشمه امید را در دل های آنان خاموش کند.
مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله)
فروشگاه اینترنتی 30 بوک .

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی