اول سود

(13)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
906

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اول سود

انتشارات نوین منتشر کرد:
نویسنده کتاب های پرفروش (برنامه کدویی) و (کارآفرین دستمال توالت)، در این کتاب راه حلی ساده و ساختارشکن برای مدیریت مالی پیشنهاد می کند تا کسب و کارهای کوچک بتوانند با کمک آن از بحران مالی همیشگی خود خارج شده و به سودآوری برسند.
حسابداری سنتی همواره از یک فرمول سنتی و منطقی استفاده می کند: درآمد منهای هزینه ها مساوی است با سود. مشکل اینجاست که کسب و کارها توسط انسان ها اداره می شوند و انسان ها لزوما منطقی نیستند! کارآفرین سریالی، مایک مخالوویچ ، رویکردی رفتاری را توسعه داده است که به این فرمول می رسد: درآمد منهای سود مساوی است با هزینه ها! درست مانند رژیم گرفتن برای کاهش وزن، میخالوویچ پیشنهاد می کند که ابتدا سود برداشت شده و مبلغی باقی مانده صرف هزینه ها شود. این شیوه باعث می شود کسب و کار کارآفرین ها از یک هیولای پول خوار به یک ماشین پول ساز تبدیل شود. با استفاده از سیستم اول سود میخالوویچ، افراد یاد می گیرند که:
-با پیگیری یک مدل 4 مرحله ای ساده، و با بالانس کردن حساب های بانکی، می توان حسابداری را ساده و به راحتی کسب و کار را سودده کرد.
-یک کسب و کار کوچک و سودده به مراتب از کسب و کار بزرگی که به زحمت ادامه حیات می دهد بهتر است.
-کسب و کاری که زودتر به سودآوری و ثبات می رسد، در بلند مدت، پتانسیل بیشتری برای رشد دارد.
این کتاب با ده ها کیس استادی، راه حل های عملی و گام به گام و همچنین شوخ طبعی (که به نوعی امضای میخالوویچ تبدیل شده)، نقشه راه موثری برای کارآفرینان است تا به رویای همیشگی (سودآوری) دست یابند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی