5 زبان عشق (رازهایی برای داشتن عشقی پایدار)

(16)
نویسنده:

1,350,000ریال

1,215,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2926

علاقه مندان به این کتاب
21

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
6

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 5 زبان عشق

انتشارات نوین منتشر کرد:
ایده هایی ساده؛ عشقی پایدار
ممکن است به دلیل مشغله های روزمره، ابراز عشق را فراموش کنیم. ما تعریف کردن را از یاد می بریم، هدیه ای به مناسبت عشق نمی دهیم، عاشقانه همسرمان را در آغوش نمی گیریم. هرآنچه نشان دهنده ی عشق و علاقه است را یا بیان نمی کنیم یا به درستی انجام نمی دهیم. کتابی که در دست دارید، در مورد بیان و شنیدن عشق است، آن هم شفاف، بدون هیچ ترفند یا روانکاوی. فقط به شما می آموزد با زبان همسر خود، به او ابراز عشق کنید.
تاکنون بیش از 10 میلیون جلد از کتاب (5 زبان عشق) به فروش رفته و رابطه های بی شماری را دگرگون کرده است.
ایده های ساده ی موجود در این کتاب که کاملا واضح و با شوخ طبعی بیان شده اند، آن را جذاب و کاربردی کرده است. داستان های واقعی این کتاب برای شما الهام بخش خواهند بود و روش حس مشترک استفاده شده در این کتاب شما را برای بکار بردن ایده ها ترغیب خواهد کرد. حسی که خواندن این کتاب به شما می دهد همانند حس قدم زدن و صحبت کردن با یک دوست فهیم است. بکار بردن آن برای همیشه رابطه ی شما را تغییر خواهد داد. تغییری که از همین امروز آغاز می شود.
درباره ی نویسنده: گری چاپمن، نویسنده، سخنران و مشاوری است که علاقه زیادی به مردم و کمک به آن ها برای ایجاد روابط مستحکم دارد. او نویسنده ی مجموعه ی کتاب های پرفروش (5زبان عشق) و مدیر موسسه ی (مشاور ازدواج و خانواده) است. گری در اقصی نقاط جهان سمینارهایی برگزار می کند و برنامه های رادیویی او از بیش از 400 ایستگاه رادیویی پخش می شود.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • پاسخ به نظر

    این کتاب نه تنها برای روابط زوجین, بلکه از نظر من برای بهبود روابط همه‌ی آدمها مفیده

  • تصویر کاربر

    • سحر مقدری
    • پاسخ به نظر

    واقعا کتاب خوبیه و باید متاهل ها مطالعه اش کنن،بعد از مطالعه این کتاب بهتر میتونید زبان همسر تونو بفهمید و خب طبیعتا درگیری ها هم کمتر میشه

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 1

    به ندرت یک زن و شوهر زبان عشق یکسانی دارند. ما تمایل داریم با زبان عشق اولیه خودمان صحبت کنیم و وقتی همسرمان آن را نمی‌فهمد، گیج می‌شویم

عیدی