رک و راست باشید

(13)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
545

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رک و راست باشید

انتشارات نوین منتشر کرد:
(من به سرعت رک و راست باشید را مطالعه کردم: یادگیری چارچوبی که به شما نشان دهد تا هم رئیس و هم همکار بهتری باشید واقعا جذاب است. این کتاب، مجموعه ای از واقعیت های روشن، مشاوره های خردمندانه، و پیشنهادات عملی همراه با تجربیات شخصی (و اغلب بامزه) کیم اسکات است، کسی که سابقه حضور در اپل، گوگل، و استارتاپ های مختلفی را داراست. مطالعه این کتاب ضروری است.) کرتن رابین؛ نویسنده کتاب پرفروش پروژه شادی
(خواندن رک و راست باشید به شما کمک می کند تیم های خود را به گونه ای ایجاد، رهبری و الهام بخشی کنید که بهترین کارهای زندگی شان را انجام دهند. بینش کیم اسکات مبتنی بر تجربه، و هوش شهودی و تحلیلی زیاد او است، و به شما کمک می کند تا رهبر بهتری باشید و سازمان موثرتری را ایجاد کنید.) شریل سندبرگ؛ مدیر ارشد اجرایی فیسبوک و نویسنده کتاب های پرفروش (تغییر مسیر) و (گزینه ب)
(کیم اسکات به عنوان یک رئیس فوق العاده و بانفوذ، شهرت بسیاری دارد. او در این کتاب تجربیات گسترده خود را با راهنمایی های روشن و صادقانه در زمینه اصول رهبری دیگران ارائه داده است: چگونه بازخورد بدهیم (و بگیریم)، چگونه تصمیمات هوشمندانه بگیریم، چگونه روبه جلو حرکت کنیم، و... اگر افرادی را مدیریت می کنید، چه 1 نفر چه 1000 نفر، باید این کتاب را همین حالا بخوانید.) دنیل اچ پینک؛ نویسنده کتاب پرفروش (انگیزه) و (کی؛ ترفندهای علمی زمان سنجی عالی )
از وقتی که صحبت کردن را آموختیم، به ما گفته شده اگز حرف خوبی برای گفتن نداریم، اصلا حرف نزنیم. اما وقتی که مدیر می شوید، حرف زدن، شغل و تعهد شماست.
کیم اسکات، مدیر اجرایی در گوگل و سپس اپل بوده است، او در اپل با تیمی همکاری می کرد تا کلاسی در زمینه رئیس خوب شدن ایجاد کنند، ارائه رویکرد مهم و جدید در زمینه مدیریت موثر و تالیف کتاب (رک و راست باشید)، شهرت رو به رشدی برایش به همراه داشته است.
رک و راست باشید یک ایده ساده دارد: برای اینکه رئیس خوبی شوید باید همزمان هم شخصا به افراد توجه داشته باشید و هم مستقیما آنها را به چالش بکشید. وقتی که بدون توجه، افراد را به چالش بکشید، پرخاشگری نفرت انگیزی رخ می دهد؛ و وقتی که بدون به چالش کشیدن، به افراد توجه کنید. همدلی مخرب رخ می دهد. وقتی که هیچ کدام از این ها را انجام ندهید، دورویی ایجاد می شود.
این چارچوب ساده به شما کمک می کند تا روابط بهتری را در محل کار خود ایجاد کنید، و سه مسئولیت مهم خود را به عنوان یک رهبر انجام دهید: ایجاد فرهنگ بازخورد (تحسین و انتقاد)، ایجاد یک تیم منسجم، و کسب نتایجی که به آن افتخار کنید.
(رک و راست باشید) به مدیران نشان می دهد که چگونه با حفظ انسانیت خود موفق شوند، چگونه میانه روی را در کار خود پیدا کنند، و چگونه محیطی ایجاد کنند که در آن، افراد عاشق کار و هم همکاران خود باشند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی