30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
مدیریت عمومی
راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه

راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه

(6)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
266

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه

انتشارات آریانا قلم منتشر کرد:
درباره ی راهنمای پیکره ی دانش مدیریت پروژه PMBOK
اگرچه طی دهه های اخیر، فضای کسب و کار تغییرات زیادی را به خود دیده است، با این حال، شیوه های اجرایی مناسب مدیریت پروژه، همچنان پیش ران های مهمی در موفقیت کسب و کارها به شمار می روند. به کارگیری این شیوه ها، ارزش می آفریند، استراتژی ها را پیش می برد و مزیت های رقابتی سازمان را افزایش می دهد.
امروزه، راهنمای پیکره ی دانش مدیریت پروژه به طور گسترده ای به عنوان یک مرجع جامع در میان شیوه های کارآمد مدیریت پروژه به شمار می آید. این استاندارد، توسط مدیران پروژه، برای مدیران پروژه تدوین شده است و همین موضوع استاندارد را به محصولی واقعی از جامعه ی مدیریت پروژه و ابزاری ضروری برای همه فعالان این حوزه تبدیل کرده است.
درباره ی نسخه ی ششم
برای اولین بار، ویرایش ششم راهنمای پیکره ی دانش مدیریت پروژه، در برگیرنده ی راهنمایی برای استفاده از شیوه های مناسب مدیریت پروژه در محیط های چابک و انطباق پذیر است. افزوده شدن این دانش جدید، استاندارد حاضر را به یکی از قوی ترین و متنوع ترین منابع برای فعالان مدیریت پروژه ی امروزین تبدیل می کند.
هر بخش (یا حوزه ی دانش) از این راهنما، اکنون دارای چهار بخش مقدماتی است؛ مفاهیم کلیدی؛ روندها و شیوه های نوپا؛ ملاحظات مربوط به سفارشی سازی؛ و ملاحظاتی برای محیط های چابک و انطباق پذیر.
ویرایش ششم همچنین، تاکید بیشتری بر جنبه های دانش استراتژیک و کسب و کار مدیریت پروژه داشته و در سه فصل اول خود به اسناد کسب و کار مدیریت پروژه پرداخته است. این ویرایش، شامل بخش جدیدی پیرامون نقش مدیران پروژه است که به مثلث نبوغ موسسه ی مدیریت (PMI Talent Triangle) و مجموعه ی مهارت هایی که سازمان ها در پی دستیابی به آنها هستند، می پردازد، مجموعه ی مهارت هایی که مدیریت پروژه، رهبری، مدیریت استراتژیک و مدیریت کسب و کار را رقابتی تر و فنی تر می سازند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی