فرونشاندن طوفان (رشد)

(0)
نویسنده:

950,000ریال

855,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
203

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فرونشاندن طوفان

انتشارات رشد منتشر کرد:
حقیقت این است که عصبانیت و رویارویی بخشی از زندگی ماست، خوب ما همه انسان ستیم. رمز موفقیت خانواده های شاد، طرز برخورد آنها با عصبانیت است و این همان چیزی است که در این کتاب می خواهیم به آن بپردازیم.
روش های کتاب فرونشاندن طوفان برای برخورد با عصبانیت خانوادگی، بر دو اصل مساوات و احترام متقابل مبتنی هستند-منظور ما احترام به خود، همسر و فرزندان است و با همه ی سادگی در بیان، بر پایه ی نظریه های علمی روان شناختی به خصوص دیدگاه ژرف و همچنان زنده ی آلفرد روان شناس بزرگ بنا شده اند.
هر کس که تجربه ی خشم نابخردانه ی خود را داشته یا در معرض پرخاشگری آسیب زای دیگران قرار گرفته است، با خواندن و درک مطالب این کتاب و دیگر آثار علمی روان شناختی در زمینه ی خشونت، به این باور می رسد که فریادکشان خشونت طلب در عمق وجودشان آدم هایی ترسویی هستند.
کتاب فرونشاندن طوفان ممکن است عصبانیت تان را به طور کامل از بین نبرد چون عصبانیت یک هیجان همگانی است و در واقع کنترل بسیاری از ریشه های آن - از جمله کنترل عوامل محیطی- از عهده ی شما خارج است. اما با اینکه نمی توانید این عوامل و ریشه ها را کنترل کنید، می توانید نحوه ی پاسخ دهی خود به آنها را کنترل کنید. اطمینان می دهیم این کتاب به عنوان یک راهنمای عملی به شما کمک می کند طوفان عصبانیت را در هر خانواده ای فرو بنشانید.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی