لحظه برخاستن

(11)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
799

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب لحظه برخاستن

نشر میلکان منتشر کرد:
ما معمولاً در مورد اتفاقات صادق نیستیم. اگر داخل هستیم و کسی را آن بیرون می‌بینیم، معمولاً به خودمان می‌گوییم: «من توی اون موقعیت نیستم چون فرق می‌کنم.» اما این فقط غرور شماست. ما به‌سادگی می‌توانیم ‌جای آن شخص باشیم. ما همه‌چیز را در وجودمان داریم؛ فقط دوست نداریم به چیزهای مشترک‌مان با بیگانه‌ها اعتراف کنیم، چون کار بسیار فروتنانه‌ای است. این نشان می‌دهد که شاید موفقیت و شکست کاملاً عادلانه نباشد و اگر بدانید که قسمت بهتر را دریافت کرده‌اید، پس باید متواضع باشید و سخت است که احساس برتری خود را کنار بگذارید و بگویید: «من بهتر از دیگران نیستم.» بنابراین در‌عوض، ما برای نیاز حذف‌کردن درونی‌مان، بهانه می‌تراشیم. می‌گوییم بحث شایستگی یا سنت است؛ حال‌آن‌که درواقع فقط از برتری و غرور خود حفاظت می‌کنیم.
-از متن کتاب-
«لحظه‌ی برخاستن دعوتی است فوری برای شجاعت .این کتاب دیدگاه مرا در مورد خودم، خانواده‌ام، کارم و ده‌ها چیز دیگر در دنیا تغییر داد. ملیندا داستان‌سراییِ شجاعانه و حساس را با اطلاعاتی مستدل تلفیق کرده تا این اثرِ خود را به یکی از کتاب‌های نادری تبدیل کند که مدت‌ها پس از خواندن آخرین صفحه‌اش، آن‌را در قلب و ذهن خود نگه می‌دارید .»
برنی_براون
«کتاب ملیندا گیتس(همسر بیل گیتس) درسی درباره‌ی گوش‌دادن است؛ فراخوانی قوی، تکان‌دهنده و درنهایت متواضعانه برای برخاستن.»
تارا_وستوور ، نویسنده‌ی کتاب تحصیل‌کرده
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی