کمند بر کوه

کمند بر کوه (همراه سی دی)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
95

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کمند بر کوه

نشر معین منتشر کرد:
مجموعه ی گنج حکمت، گزیده ای است از آثار منثور پارسی که اگرچه ناشناخته نیستند، بی تردید به اندازه ای که باید و شاید خوانده نشده اند. از این رو، بنای فراهم آورندگان این مجموعه بر آن بوده است که از هر جهت متنی گیرا و تاثیرگذار به دست دهند تا لااقل این اندازه از میراث گرانبهای ادب پارسی خوانده و فهمیده شود.
انتخاب ها کار استادانی است که غالبا آن آثار را تصحیح کرده و با احاطه و اشرافی که به محتوای اثر داشته اند ضمن انتخاب بهترین فرازها کوشیده اند تا با حرکتگذاری روی کلمات و علامتگذاری صحیح و آوردن معانی واژه ها و عبارات خواننده را کمابیش در خواندن متون قدیم یاری دهند.
لوح شنیداری گنج حگمت که خوانش منتخبی از متن گزیده هاست بر آن است تا با بهره گیری از جادوی کلام و موسیقی طیف گسترده تری از مخاطبان را که به هر دلیل خواندن متنهای ادبی را دشوار می یابند با این آثار آشنا کند.
دشواری فراهم آوردن خوانشی صحیح و شایسته از مهمترین آثار ادبی فارسی بر کسی پوشیده نیست و اجرای شایسته ی شاهکارهای نثر فارسی جز به همت فرهیخته ترین صداپیشگان این مرز و بوم میسر نمیشد. استادانی که با حوصله و وسواسی مثال زدنی کوشیدند تا بی آنکه «درست خواندن» را فدای «زیبا خواندن» کنند این متنها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند.
و نیز باید سپاسگزار هنرمندان خوش ذوقی بود که با خلق موسیقی مناسب با هر متن بر غنای این مجموعه افزودند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی