بیولوژی باورها (آویدمند)

(8)
نویسنده:

480,000ریال

432,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1129

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بیولوژی باورها

انتشارات آویدمند منتشر کرد :
((دکتر بروس لیپتون با سبکی که به همان اندازه که معنی‌دار است ساده نیز هست چیزی ارائه می‌دهد که هیچ کمتر از ((حلقه مفقوده)) مدت‌ها مورد جستجوی بین حیات و آگاهی نیست . بیولوژی باورها بدون شک به سنگ بنای علم هزاره جدید تبدیل خواهد شد.))
کشفیات علمی حیرت‌انگیز جدید در مورد اثرات بیوشیمیایی کارکرد مغز نشان می‌دهند که همه سلول‌های بدن ما تحت تاثیر افکار ما هستند. مفاهیم ضمنی این تحقیقات درک ما از حیات را اساسا تغییر می‌دهند. این نشان می‌دهد که ژن‌ها و دی.ان.آ بیولوژی ما را کنترل نمی‌کنند، بلکه در عوض در.ان.آ با سیگنال‌هایی خارج از سلول کنترل می‌شود، که شامل پیام‌های انرژتیک رسیده از افکار مثبت و منفی ما می‌شوند.
بیولوژیست سلولی معروف دکتر بروس لیپتون با استفاده از زبان واضح، قابل فهم و شکل‌ها و مثال‌های روزمره نشان می‌دهد که چگونه علم جدید اپی‌ژنتیک دارد فهم ما از پیوند بین ذهن و ماده و اثرات عمیق آن بر زندگی شخصی ما و حیات جمعی گونه ما را دگرگون می‌کند. این کتاب برای همیشه نحوه تفکر شما در مورد تفکر خودتان را تغییر خواهد داد.
دکتر بروس لیپتون یک پیشتاز بین‌المللی معروف در زمینه پیوند بین علم و روح است و در بیولوژی جدید صدای مطرحی دارد. او با تخصص بیولوژیست سلول‌های بنیادی در دانشکده پزشکی دانشگاه ویسکانسین تدریس کرده است و بعدها مطالعات پیشتازی در دانشگاه استانفورد انجام داده است. او مولف همکار چند کتاب دیگر است و سخنران میهمان در صدها برنامه تلویزیونی و رادیویی و نیز چهره کلیدی کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی است.
فروشگاه اینترنتی30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی