تماس های میلیاردی

(3)

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1201

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تماس های میلیاردی

نشر کلید آموزش منتشر کرد:
با پیشرفت فناوری و رایج شدن رسانه های اجتماعی، هنوز هم تماس تلفنی، اثرگذاری بسیار بالایی دارد. چون انسان ها دوست دارند با هم صحبت کنند. اغلب افراد ساعت های زیادی را صرف مکالمه تلفنی می کنند، اما کمتر کسی به کیفیت مکالمات خود توجه می کند. برای همین بسیاری از تماس های تلفنی، نتیجه مطلوبی را ایجاد نمی کند.
مطالب این کتاب از دیدگاه جدیدی به موضوع بازاریابی و فروش تلفنی می پردازد و ارتباط موفقیت تماس های تلفنی شما را با تصمیم گیری خرید که بیشتر ناخودآگاه انجام می شود، از زاویه علم متافیزیک و علوم ذهنی آموزش می دهد.
دوست خوبم بهزاد استقامت، در این کتاب کاربردی، سال ها تجربه کار عملی در این حوزه را با شما در میان گذاشته است. امیدوارم از خواندن این کتاب لذت ببرید.
ژان بقوسیان، نویسنده کتاب شکستن مرزهای فروش
این کتاب حاصل مطالعات، تحقیقات و تجربه 20 سال فعالیت در زمینه بازاریابی و فروش به ویژه تلفنی با ترکیبی از علم متافیزیک و علوم ذهنی نوشته شده است که با یادگیری تکنیک ها تاکتیک ها و مهارت های لازم و نحوه صحیح استفاده از این ابزار قدرتمند، به یک فروشنده تلفنی حرفه ای در زمینه کار خود تبدیل خواهید شد.
به شما قول می دهم با مطالعه این کتاب و به کار گیری نکات آن قادر خواهید بود در کوتاهترین زمان ممکن، بیشترین فروش را از طریق تلفن تجربه کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی