بهبود حافظه

(4)
نویسنده:

320,000ریال

256,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
268

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بهبود حافظه

انتشارات پل منتشر کرد:
بهبود حافظه به شما کمک میکند تا اصول اساسی حافظه را بیاموزید،توانایی خود را در به یاد سپردن و در یاد نگاه داشتن آنچه که مطالعه کرده اید بالا ببرید؛در امتحانات عملکرد بهتری داشته باشیدو به یاد بیاورید که دسته کلیدتان را کجا گذاشته اید.اکثر مخاطبیناین کتاب دانش آموزان دبیرستانی دانشجویان و افرادی هستند که بهبود عملکرد حافظه ی خود را جستجو می کنند.این کتاب به شما کمک می کند تا انواع مختلف حافظه را بشناسید.همچنین جدیدترین تکنیک های تقویت حافظه را ارائه می کند و فرمول هایی را به اثبات می رساند که می توانند قدرت حافظه ی شما را افزایش دهند.
در این کتاب یک فصل شامل آزمون هایی ارائه شده است که با انجام آن می توانید قدرت حافظه ی خود را محک بزنید و نقاط ضعف و قوت حافظه ی خود را شناسایی کنید.
ران فرای سخنرانی شناخته شده برای بهبود بخشی برنامه های آموزشی شخصی ایفا می کند.وی، نویسنده ی مجموعه کتاب های بسیار محبوب چگونه درس بخوانیم استکه تاکنون بیش از دو میلیون نسخه از آنها به فروش رفته است.او همچنین ویراستار و نویسنده ی بیش از 30 عنوان کتاب مختلف در زمینه ی اصطلاحات آموزشی است.
هدف نهایی نویسنده کمک به موفقیت دانش آموزان و دانشجویان است و سبک نگارش او این کتاب را بسیار مفید و کارآمد می سازد که مطالعه ی آن برای همگان ضروری است و بایستی در کتابخانه ی همه ی خانواده ها موجود باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی