بله خواهش می کنم

(1)
نویسنده:

600,000ریال

540,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
298

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بله خواهش می کنم

انتشارات سنگ منتشر کرد:
دلپذیر...پوهلر در سراسر «بله خواهش میکنم» صریح و خنده دار است. همان طور که طبیعت خودش هم همین طور است. اما او در حین نوشتن، راوی خردمندی است که برخی از بدترین وجوه زندگی را دیده و از آن سر ماجرا، بدون زخم بیرون آمده است، آیا ما میتوانیم از ایمی پوهلر بیش تر یاد بگیریم؟ بله، جدا خواهش میکنم!
هفته نامه ی نیوزویک
«بله خواهش میکنم» در گروه کتاب های روان شناسی خودیاری قرار می گیرد. این قبیل کتاب ها سعی دارند شیوه های مناسب تری از مواجهه با زندگی را به ما بیاموزند.
این کتاب از سه بخش با نام های «هرچه می خواهی بگو» ، «هرکاری میخواهی بکن» و «هرچیزی هستی باش» تشکیل شده است. در هر بخش، پوهلر با طنزی جذاب، از خلال تجربیات شخصی اش در طول سال ها فعالیت در عرصه تئاتر و سینما، توصیه های ساده ای ارایه میکند که میتوانند برای هرکسی به ویژه خانم های جوان بسیار مفید باشند. این توصیه ها تقریبا همه ی وجوه زندگی زنان را شامل میشوند؛ از مسایل چالش برانگیزی مثل جراحی های پلاستیک گرفته تا شکل ارتباط با والدین، از مشکلات دوست یابی تا ترس هایی که نمی گذارند خودمان باشیم، پوهلر به ما یادآوری میکند که بهتر است به جای مبارزه دایمی با خود و دیگران؛ خودمان باشیم و در مواجهه با پرسش های بی شمار زندگی، بیش از این که بگوییم «نه» پاسخ مان این باشد: «بله، خواهش میکنم.»
دوست دارم بگویم «بله» و دوست دارم بگویم «خواهش میکنم» ، «بله گفتن به این معنی نیست که «نه گفتن را بلد نباشیم و مفهوم «خواهش میکنم» این نیست که منتظر اجازه گرفتن هستم. «بله خواهش میکنم» عبارتی مختصر و در عین حال قدرتمند است، پاسخ است و درخواست، ربطی به دختر خوب بودن ندارد: با زن واقعی بودن مرتبط است.
از متن کتاب
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی