30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان ایرانی
کنار نرگس ها جا ماندی

کنار نرگس ها جا ماندی (شومیز)

(46)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
7636

علاقه مندان به این کتاب
18

می‌خواهند کتاب را بخوانند
4

کسانی که پیشنهاد می کنند
19

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کنار نرگس ها جا ماندی

انتشارات صدای معاصر منتشر کرد:
من مطمئنم بارها در بدن های مختلف زاده شده و به این جهان پا گذاشته و هر دفعه عاشقت بوده ام، وگرنه قدمت یک عشق باید چیزی بیشتر از بیست سال عمر باشد تا این چنین در وجود آدم ریشه بدواند. من اطمینان دارم در همه ی زندگی های بیش از اینم، با هر هیبتی که زاده شده ام، تو را عمیقا دوست داشته ام، فقط نمی دانم کجای آن زندگی های قلبم تو را رنج داده ام که روی کیفیت زندگی فعلی من تاثیر گذاشته است!
نکند من عاشق خوبی نبودم و یا شاید تو من را کنار باغچه ی نرگس هایت، با کس دیگری دیده بودی! حتی فکرش هم من را می کشد...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

رمان کنار نرگس ها جا ماندی 

کتاب کنار نرگس ها جا ماندی


بخشی از کتاب کنار نرگس ها جا ماندی:
«ما هرگز به روزهای قبل برنمی‌گردیم؛ فقط به فرداها سفر می‌کنیم. این مسیر بی‌بازگشت است. فرصت ویرایش روزهای قبل هرگز میسر نیست که اگر بود من برمی‌گشتم به آن تابستانی که تو چای را از دستم گرفتی و نوشیدی. استکان چای را سفت می‌چسبیدم تا هرگز دستت به آن نرسد؛ دلم را هم همین‌طور. سخت می‌گرفتمش تا برایت نتپد.»

رمان کنار نرگس‌ ها جا ماندی از مائده فلاح نویسندۀ معاصر است که در سال 1401 منتشر شد و داستانی از عشقی دیرینه را روایت می‌کند.

معرفی کتاب کنار نرگس ها جا ماندی اثر مائده فلاح 

رمان کنار نرگس ها جا ماندی اثر مائده فلاح داستانی از عشقی افسانه‌ای و اسطوره‌ای است. کنار نرگس ها جا ماندی داستان دختری به نام یلداست. پزشک 26 ساله‌ای که به‌خاطر مشکلات خانواده‌اش مجبور می‌شود زندگی‌اش را به کل تغییر دهد. در این بین درگیر مشکلات خودش نیز می‌شود، او عشق قدیمی‌اش را دوباره می‌بیند و زندگی‌اش از قبل پیچیده‌تر می‌شود. یلدا عشق دیرینه‌اش را در کنار نرگس‌های محبوبش جا گذاشته و سال‌ها بعد مجبور می‌شود ناخواسته به دنبال یلدای عاشق روزهای قبل برگردد و این‌بار دیگر هیچ‌کدام نمی‌خواهند آسیبی به نرگس‌های عشق برسد. کتاب کنار نرگس ها جا ماندی یک عاشقانۀ آرام نیست بلکه عاشقانه‌ای پُر هیجان و پر فرازونشیب است. داستان روندی غیرخطی دارد و بین زمان گذشته و حال در نوسان است.

خلاصه داستان

یلدا پزشکی 26 ساله است که از چهارده سالگی عاشق پسرعمه‌اش فرید بوده است. یک عشق دخترانه که تمام زندگی و ذهن یلدا را درگیر خودش کرده بود اما با اتفاق نامعلومی در گذشته، یلدا از این عشق سرخورده شده و از آن دست کشیده است. حالا به‌خاطر مشکلات مالی پدرش مجبور است دوباره با فرید روبه‌رو شود و از او درخواست کمک کند و همین باعث می‌شود تا فرید دوباره به زندگی و افکار یلدا برگردد. 

«گاهی دلم می‌خواست برگردم به دوران احمق بودنم. همان دورانی که برایم مهم نبود آدم‌ها چه در فکرشان دارند، همان را که می‌دیدم باور می‌کردم. گاهی خسته می‌شدم از هر چه زیاد فهمیدن و زیاد عاقل بودن. دلم می‌خواست به عقب برگردم و کمی بیشتر احمق باشم. دوران احمق بودنم به نسبت بقیۀ دختران زمانش کم‌تر بود. به خودم قول داده‌ بودم در اولین فرصتی که برای زندگی‌ام پیش بیاید یک دختر احمق را شده حتی چند روز تجربه کنم.»

خواندن کتاب کنار نرگس ها جا ماندی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به خواندن رمان‌های عاشقانه علاقه‌مند هستید از خواندن داستان یلدا و فراز و نشیب‌های زندگی‌اش لذت خواهید بُرد.

درباره نویسنده کتاب کنار نرگس ها جا ماندی

کتاب کنار نرگس ها جا ماندی از مائده فلاح

مائده فلاح نویسندۀ ایرانی متولد سال 1364 است. او متأهل است و دو فرزند دارد و در تهران زندگی می‌کند. کتابی از این نویسنده که با سنگ‌ ها آواز می‌خوانم نام دارد بسیار پرفروش بوده و به چاپ پانزدهم رسیده است. رمان‌های برای مریم، سهم من از عاشقانه‌هایت، همان تلخ همیشگی و خیال ماندنت را دوست دارم از دیگر آثار چاپ شدۀ این نویسنده هستند.

می‌توانید کتاب کنار نرگس ها جا ماندی را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب سی‌بوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (6)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • دنیا احمدی
    • پاسخ به نظر

    کتاب خیلی زیباییه. نوشته کاملا روان و ملموس که به راحتی میشه باهاش ارتباط برقرار کرد. خیلی خیلی زیبا عشق دوران نوجوانی رو به تصویر کشیده، عشقی که هنوز هم توی لحظه لحظه های زندگی یلدا جاریه. ارزش خوندن رو داره و داستانش هم خیلی جذابه.

  • تصویر کاربر

    • سونیتا عطایی عطایی
    • پاسخ به نظر

    چرا الکی از کتاب تعریف میکنید...الکی کش داده بود و مونولوگهای کسل کننده‌ای داشت. کتاب باید نصف اینی بود که هست. دو ماه طول کشید بخونمش

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    عالی بود خیلی خیلی. خانم فلاح کارهاشون حرف نداره

  • 1
  • 2

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • منا مختاری
    • 0

    گفتم بیا بیا او را به کنار باغچه بردم ، گفت چرا نرگسها را له کردیگفتم همان موقع که کنار باغچه نرگس من با او می خندیدی کنار نرگس ها جا ماندیجا خورد گفت تو ما را از پشت پنجره دیدی

عیدی