خانواده شاد

(2)
نویسنده:

650,000ریال

585,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
588

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خانواده شاد

انتشارات بهار سبز منتشر کرد:
کتابی که در دست دارید اولین نمونه انتشار یافته در ایران است که به مقوله ترمیم روان از طریق مراسم خانوادگی می پردازد. این کتاب علیرغم حجم اندک، پوشش جامعی بر بحث اجازه درمانگری دارد، بحثی که در حوزه تحلیل رفتار متقابل تعریف می شود و می تواند برای همه اعضای خانواده مفید باشد.
بحث اصلی این کتاب حول اجازه هایی است که در دوران کودکی از طریق والدین یا دیگر سرپرستان یا افراد مهم زندگی مانند معلمان به کودک منتقل می شوند و در ادامه زندگی همراه او هستند و بر تصمیم های مهم زندگی، کامیابی ها و شکوفایی هایی او تاثیر مستقیم دارند.
پیرل درگو پس از توضیح کامل چهارده اجازه و مهارِ مقابلِ هر یک از آن ها از مراسم های خانوادگی ای صحبت می کند که با استفاده از آن ها می توان این اجازه ها را در محیطی امن همراه با اعتماد، به افراد انتقال داد و نقاط آسیب دیده شخصیت ایشان را ترمیم کرد.
بدین ترتیب این کتاب از دو سو حائز اهمیت است. محتوای این کتاب از سویی برای خانواده هایی سودمند است که در تلاش برای تربیت کودکانی سالم اند چون به آن ها می آموزد که چگونه از طریق پیام های شفاهی و رفتاری می توانند اجازه ها را به فرزندانشان منتقل کنند؛ از سوی دیگر برای بزرگسالانی مناسب است که در صدد رشد روانی خود هستند چراکه به آن ها کمک می کند تا از طریق مراسم خانوادگی مهارها را کنار گذاشته و از روانی سالم تر برخوردار شوند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی