شبکه بین المللی قاتلان (ایسان)

(6)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
538

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شبکه بین المللی قاتلان

انتشارات تندیس منتشر کرد:
‎ جهان، تغییر کرده است.
دانشمندان، آمدن این روزها را هشدار داده بودند.
کرۀ زمین از برخورد با شهاب‌سنگ‌ها ویران شده است. دولت‌های جهان برای کمک به انسان‌های بازمانده بر روی این کرۀ خاکی، برنامه‌هایی دارند. سرزمین‌های آسیب‌دیده‌ای که هنوز می‌‌توان به نجاتشان امیدوار بود؛ به چهار بخش شمالی، جنوبی، شرقی و غربی تقسیم شده‌اند و هر چهاربخش، توسط «شورای بازماندگان» اداره می‌شود.
آوای هفده‌ساله یکی از بازماندگان ویرانی است. برای زنده ماندن چاره‌ای ندارد جز آنکه روی پاهای خودش بایستد؛ اما سر از مرکز اصلاح و تربیت درمی‌آورد. ناامید و افسرده، با خودش فکر می‌کند زندگی‌اش تا پایان عمر، در‌ پرسه زدن در خیابان‌ها یا زندانی بودن در مرکز اصلاح و تربیت سپری خواهد شد. اما روزگار خواب دیگری برایش دیده است. ملحق شدن آوا به برنامۀ آزمایشی سِرم هلیکس، مسیر زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد. این مادۀ نوظهور، تنها در انحصار یک سازمان خاص است‌ و حواس و توانایی‌های افراد را تقویت می‌کند.
آوا نمی‌خواهد تمام عمرش را در مراکزی چون کانون اصلاح و تربیت و در میان خلافکاران بگذراند. اگرچه زندگی با او نامهربان بوده؛‌ هنوز هم دلش می‌خواهد در آینده فرد مهم و تأثیرگذاری شود. تنها راه رهایی او از کانون اصلاح و تربیت، ملحق شدن به برنامۀ آزمایشی سرم هلیکس و «شبکۀ بین‌المللی قاتلان» است. سازمانی مخفی که اغلب با نام «ایسان» شناخته می‌شود...
اما آن‌طور که آوا فکر می‌کند؛ ملحق شدن به «ایسان»، پایان سختی‌های او نیست. بلکه شروع مسیری دشوار و مبهم است که در گذر از آن، نمی‌توان به هیچ‌کس اعتماد کرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهدی شیرزادی
    • پاسخ به نظر

    ایده و فضاسازی فوق العاده خوبی داشت. اگر به ژانر علمی تخیلی علاقه دارید گزینه ی مناسبی هست

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی