ستاره بخش

(3)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
217

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ستاره بخش

انتشارات روزگار منتشر کرد:
این رمان بر مبنای داستانی واقعی، در دوران شرایط بد اقتصادی در کنتاکی می‌‌‌‌‌گذرد . حکایت گروهی از زنان جوانی را روایت می‌‌‌‌‌کند که سعی بر این دارند تا با کنار گذاشتن روزمرگی‌‌‌‌‌ها، دانش و قدرت را برای جامعه دور افتاده کوهستانی خود به ارمغان آورند. آلیس رایت بعد از آگاهی از اطلاعیه‌‌‌‌‌ی تشکیل تیمی از زنان برای رساندن کتاب به نقاط مختلف، با شوق و ذوق داوطلب می‌‌‌‌‌شود.
مارجری، زنی باهوش و مستقل که رهبری این تیم را به عهده دارد، خیلی زود دوست و متحد آلیس می‌‌‌‌‌شود. در ادامه سه زن مجرد دیگر به آن‌‌‌‌‌ها ملحق می‌‌‌‌‌شوند که به کتابداران پک هورس کنتاکی معروف می‌‌‌‌‌شوند. تعهد به رساندن کتاب به مردمانی که هرگز کتابی نداشته‌‌‌‌‌اند و مواجه کردن آن‌‌‌‌‌ها با حقایقی که زندگی‌‌‌‌‌شان را تغییر می‌‌‌‌‌دهد و اتفاقاتی که در این مسیر برای کتابداران پک هورس کنتاکی و مردانی که عاشقشان هستند رخ می‌‌‌‌‌دهد، نمایشی فراموش‌‌‌‌‌نشدنی از وفاداری، عدالت، انسانیت و شوق رقم می‌‌‌‌‌زند.
...
کتاب ستاره بخش، یکی از جذاب‌‌‌‌‌ترین روایت‌‌‌‌‌های نوشته شده در مورد زنان است که عشق، دوستی و خودآگاهی را در جامعه‌‌‌‌‌ای عقب‌مانده به تصویر می‌‌‌‌‌کشد. قصه‌‌‌‌‌ای بر اساس واقعیت که در سال 2019 نامزد بهترین رمان سال به انتخاب کاربران گودریدز شده است.
آثار گذشته جوجو مویز، به سبب خلاقیت و تبحر این نویسنده‌‌‌‌‌ی مشهور تاکنون بیش از 40 میلیون نسخه فروش داشته و چندین فیلم سینمایی با اقتباس از آن‌‌‌‌‌ها ساخته شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی