عهد و وصیت

(2)

1,700,000ریال

1,530,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
230

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عهد و وصیت

انتشارات فروزش منتشر کرد:
«ابهت باشکوهترین چیزی است که ممکن است به خطر بیفتد.»
.......
«چه کسی گفته همرنگ جماعت شدن فضیلت است؟»
.......
«همه امثال و حکم قدیمی همیشه هم درست از آب درنمی‌‌‌‌آیند ولی یکی از آنها همیشه درست است: هرچیز به وقت خودش.»
*‌*‌*
مارگارت آتوود شاعر، داستان‌‌‌‌نویس، منتقد ادبی، فعال سیاسی و فمینیست سرشناس کانادایی است. او تاکنون بیش از 40 رمان، داستان کوتاه، داستان کودک و کتاب‌‌‌‌هایی غیرادبی منتشر کرده است. از رمان‌‌‌‌های او که به فارسی منتشر شده است، می‌‌‌‌توان «سرگذشت ندیمه»، «عروس فریبکار»، «گریس دیگر»، «آدمکش کور»، «اوریکس و کریک» و «چشم گربه» را نام برد. آثار او ریشه در رئالیسم سنتی دارند و در نوشته هایش از زن به‌‌‌‌عنوان شخصیت اصلی استفاده می‌‌‌‌کند. آتوود در داستان‌‌‌‌هایش واقعیت‌‌‌‌های اجتماعی را با تخیل و اسطوره‌‌‌‌شناسی و طنز همراه می‌‌‌‌کند.
داستان «سرگذشت ندیمه» از آثار بسیار مطرح آتوود است که با وجود انتقادهای فراوان در سال 1985 منتشر شد. این رمان موفق به دریافت جایزه Governor General شده و همچنین در سال 1987 اولین جایزه آرتور سی. کلارک را کسب کرده است. این داستان شرح آمریکایی است که در آن زن‌‌‌‌ها قدرتی برای تعیین سرنوشت خود ندارند و از داشتن حداقل حقوق انسانی و مادی خود بی‌‌‌‌بهره هستند و بر اساس وضعیت تأهل و باروری خود ارزیابی می‌‌‌‌شوند؛ به عبارتی در این داستان، زن‌‌‌‌ها برده‌‌‌‌هایی در دست مردان به‌‌‌‌حساب می‌‌‌‌آیند.
عهد و وصیت در ادامه سرگذشت ندیمه با جذابیت بیشتر، نگاه آتوود به زنان را با همان شکل ادامه داده است، این کتاب پر است از جملات کنایه‌‌‌‌آمیزی که در ابتدای متن آمده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی